آفتاب
در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مطرح شد:

اقتصاد مقاومتی باید به رفاه مردم منجر شود

اقتصاد مقاومتی باید به رفاه مردم منجر شود

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مربوط به اقتصاد مقاومتی در این کمیسیون خبر داد.

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره توضیح داد: در جلسه امروز گزارش رجایی، رییس کمیسیون درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

در این گزارش به لزوم کاهش وابستگی به نفت، اصلاح الگوی مصرف، ساده‌زیستی، فسادگریزی، کنترل تورم، شفافیت امور مالی و استقلال کشور مطرح شد.

او ادامه داد: هم‌چنین داشتن عزم جدی و قرار گرفتن در میدان عمل و تعیین نقشه راه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی از سایر مواردی بود که در گزارش رجایی به آن‌ها اشاره شده بود.

نماینده مردم سراوان تاکید کرد: در این گزارش آمده بود که سران سه قوه باید با هم هماهنگ باشند و موانع را رفع کنند و هم‌چنین مرکز رصد دقیقی وجود داشته باشد که مسائل را بررسی کند تا نتیجه آن‌ها رفاه مردم باشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی از حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به منظور توضیح در مورد مشکلات به وجود آمده در مورد فروش شیر دامداران خبر داد و گفت: آقایی در پایان جلسه امروز توضیحات کوتاهی ارائه دادند که مورد توجه نمایندگان واقع شد.

او اضافه کرد: فصل پنجم طرح ارزیابی زیست محیطی ایران نیز در جلسه امروز بررسی شد که در رابطه با قوانین و مقررات اداری بود. مواد این فصل رای‌گیری شده و بیش‌تر مواد آن در کمیسیون کشاورزی رای گرفتند.

انتهای پیام

کد N185201

وبگردی