آفتاب

برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی دهلی نو

برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی دهلی نو

دهلی نو - ایرنا - دانشجویان ایرانی مقیم پایتخت هند برای ادامه فعالیت موثر انجمن اسلامی دانشجویان در انتخابات سالانه آن شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، در آغاز این برنامه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالمی مسوول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو شنبه شب برگزار شد، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری درفضایی معنوی برگزار شد.

مسوول خانه فرهنگ ایران با اشاره به نقش و جایگاه مهم دانشجویان در ترویج و تبیین معارف دینی و اسلامی گفت: دانشجویان ایرانی می توانند با رفتار و منش اسلامی و ارایه الگویی مناسب از دانشجوی مسلمان ، نقش مهمی ایفا نمایند و به ترویج معارف دینی و اسلامی کمک کنند.

وی افزود: در طول تاریخ مسلمانان با سفر به اقصی نقاط جهان و ارایه الگوی مناسب اخلاقی و اسلامی موجب جذب و گرایش بسیاری از مردم به دین مبین اسلام شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س ) به مصائب اهل بیت عصمت و طهارت در طول تاریخ اشاره کرد و پیروی از اهل بیت (ع) و ادامه راه آن بزگواران را خواستار شد.

در پایان این مراسم دانشجویان ایرانی با شرکت در انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دهلی، پنج نفر را برای اداره این نهاد با رای گیری انتخاب کردند.

درحال حاضر بیش از هفت هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه های شهرهای مختلف هندوستان مشغول به تحصیل هستند.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N184895

وبگردی