آفتاب
یک فعال اسپانیایی حوزه دندانپزشکی بیان کرد/

چشم انداز همکاری ایران و اسپانیا در زمینه دندانپزشکی

چشم انداز همکاری ایران و اسپانیا در زمینه دندانپزشکی

مادرید- ایرنا- معاون مدیرعامل یک شرکت دندانپزشکی اسپانیایی گفت ایران بازار خوبی برای محصولات و صنایع دندانپزشکی این شرکت است.

ˈکارلوس بوستوسˈ در گفتگو با خبرنگار ایرنا در چارچوب برگزاری ˈاکسپودنتالˈ بزرگترین نمایشگاه بین المللی نوآوری صنعت دندانپزشکی در اسپانیا که از 22 تا 24 اسفند انجام گرفت اعلام کرد: کارخانه این شرکت در شهر ˈوایادولیدˈ (غرب اسپانیا ) قرار دارد و ما یک شعبه در لهستان داریم و توسط شرکتی به نام ˈدورسومˈ محصولاتمان را به ایران ارسال می کنیم.

وی افزود: ما در بازارهای دیگری نظیر روسیه، تایوان، چین، ایتالیا، پرتغال، ونزوئلا، کلمبیا، شیلی و مکزیک نیز حضور داریم.

بوستوس در تشریح وضعیت کسب و کار آنها در ایران تصریح کرد: بازار ما در ایران در حال رشد است و ما علاقه مندیم در ایران کار کنیم و چشم اندازها و انتظارات بسیاری برای توسعه در ایران داریم .

معاون مدیر عامل شرکت موزو گرائو خاطرنشان کرد: تغییر دولت در ایران برای ما خوب بود زیرا اکنون گشایش بیشتری برای تسهیل کسب و کار بین ایران و کشورهای خارجی وجود دارد و با گشایش بازار، کسب و کار و توزیع محصولات اکنون روانتر هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، در دولت جدید شاهد مبادلات راحت تر پول در بانک ها برای دریافت مبالغ فروش محصولاتمان در ایران هستیم و این باعث شده که کسب و کار بهتر، سریعتر و سهل تر باشد.

اروپام **1234**1485**
کد N184794

وبگردی