آفتاب

ماجرای تذکر بی سابقه 23 نماینده همیشه در صحنه به رییس جمهور! + سند

ماجرای تذکر بی سابقه 23 نماینده همیشه در صحنه به رییس جمهور! + سند

جای این سوال باقی می ماند که این 23 نفر نماینده همیشه در صحنه، در دولت های نهم و دهم که موجی از کارگران اخراج شده، حقوق نگرفته و... دهها مدل فساد صدهای میلیاردی و گاه هزاران میلیاردی، تیتر رسانه ها بود ، چرا هیچ گاه تذکر به رییس جمهور که هیچ، وزرا و معاونین و مدیران کل ادارات را خطاب قرار ندادند؟

23 نماینده مجلس شورای اسلامی که پای ثابت تذکرات، انتقادات و حملات به دولت یازدهم هستند ، در تازه ترین اقدام خود نسبت به آنچه «اخراج یک نابینا از نهاد ریاست جمهوری» خوانده اند، به رییس جمهور تذکر داده اند!
به گزارش آفتاب به نقل از انتخاب؛ درحالیکه یک کارمند نابینا در نهاد ریاست جمهوری - که قراردادش با نهاد ریاست جمهوری پایان یافته بود - با لابی های متعدد با برخی نمایندگان مجلس، به دلیل آنچه «اخراج از نهاد ریاست جمهوری» خوانده، خواستار تذکر رییس جمهور شده، اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که وی پس از پایان قرارداد و در تاریخ 12 اسفند ماه، به یکی از ادارات کل نهاد ریاست جمهوری جهت «همکاری» منتقل شده است.
از سوی دیگر، وی تا حدی مورد حمایت مسئولین نهاد ریاست جمهوری بوده که برخلاف معمول و عرف، 175 ساعت در هر ماه اضافه کار برای او رد شده است.
پیشتر یک منبع مطلع، در گفت و گو با «انتخاب»، با بیان اینکه این فرد در دوران دولت قبل با مدرک تحصیلی سیکل کارمند نهاد ریاست جمهوری شده گفته بود: اساساً ورود او به نهاد را غیرقانونی کرده است. اما نهاد برای احترام به قرارداد بسته شده و همچنین شرایط جسمانی وی، قرارداد را ملغی نکرده و تا پایان قرارداد، با او همکاری کرده است.
این منبع در پایان گفت: این فرد کمک های بلاعوض و وام های بسیار زیادی از نهاد گرفته و حتی ویلایی نیز در شمال کشور خریداری کرده است!
با این حال، جای این سوال باقی می ماند که این 23 نفر نماینده همیشه در صحنه، در دولت های نهم و دهم که موجی از کارگران اخراج شده، حقوق نگرفته و... دهها مدل فساد صدهای میلیاردی و گاه هزاران میلیاردی، تیتر رسانه ها بود ، چرا هیچ گاه تذکر به رییس جمهور که هیچ، وزرا و معاونین و مدیران کل ادارات را خطاب قرار ندادند؟ اساساً کجای دنیا و در چه دوره ی تاریخی سابقه داشته که اخراج یک کارمند - حتی اگر صحت داشت - تذکر مجلس به رییس جمهور را در پی داشته باشد؟!
کد N184661

وبگردی