آفتاب

بذرپاش: اکثر اعضای دولت امنیتی هستند

بذرپاش: اکثر اعضای دولت امنیتی هستند

یک عضو جبهه پایداری گفت: منتقدان را نباید کم‌سواد و غیرمردمی دانست. دولت یازدهم نباید پرونده‌سازترین دولت پس از انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بذرپاش در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: در زمان معرفی کابینه خطر کم‌تحرکی را گوشزد کردیم و اکنون وضع دولت را می‌بینید. ماجرای برف شمال و سبد کالا تنها بخش کوچکی از این وضعیت است.

وی افزود: هنوز دیر نشده، امکان تجدیدنظر در کابینه وجود دارد.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه دو قطبی ارتجاعی و کاذب فرهنگ و اقتصاد نباید عملکرد دولت را تحت‌الشعاع قرار دهد، گفت: القای حل مشکلات فرهنگی از طریق رفع فیلتر فیس‌بوک و آزادسازی ماهواره توسط رییس‌جمهور و وزیر ارشاد نباید انجام شود. بسیاری از ناکارآمدی‌های اقتصادی دولت در پس این اظهارات قرار دارد. البته بعید است فرزند منتسب به بیت آیت‌الله جنتی از دین برای تبلیغات و ترویج برخی مسائل استفاده کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید تقی‌زاده دولت یازدهم را یافت، گفت: اگر این تقی‌زاده بتواند شل‌دینی و بی‌دینی را به جامعه تحمیل کند بقیه هم می‌توانند چنین کنند.

بذرپاش با بیان اینکه مدیریت دانشگاه آزاد باید از دست یک فرد خارج شود، گفت: این چه استدلالی است که مدیریت دانشگاه آزاد در اختیار یک خانواده قرار دارد. مردم این مساله را نمی‌پذیرند. توقع ملت این است که چندصد هزار میلیارد تومان اموال و دارایی‌های دانشگاه آزاد از دست این خانواده خارج شود.

وی با امنیتی دانستن دولت یازدهم گفت: اکثر اعضای این دولت امنیتی هستند و البته نیروهای امنیتی خدمات شایانی در گذشته داشته‌اند. شکایت این دولت از رسانه‌ها حکایت از کم‌صبری این دولت دارد.

این عضو جبهه پایداری با طرح برخی ادعاها، گفت: اگر کمک گرفتن از طرف خارجی برای افزایش قدرت چانه‌زنی درست باشد آیا دیدار مسئولان غربی با برخی زندانیان داخلی هشدار نسبت به این موضوع نیست.

بذرپاش با انتقاد به دبیرکل سازمان ملل گفت: ‌حقوق بشر مطرح شده از سوی بی‌آبروترین کشور به معنای این است که در درجه اول احکام اسلام تعطیل شود و در درجه بعد فتنه‌گران و بی‌دینان آزادی عمل پیدا کنند. آیا به وزیر خارجه اجازه ملاقات با یک زندانی غربی داده می‌شود؟

نماینده مردم تهران با بیان اینکه کشورهای غربی سیاست براندازی حکومت ایران را دنبال می‌کنند، گفت: بازی برد برد به معنای گرفتن امتیاز از طرف غربی و دادن امتیاز به طرف مقابل است. آیا ایران ظلمی به کشوری داشته است که بخواهد در برابر زورگویی‌های غربی امتیاز دهد؟

وی با تکرار برخی ادعاها، گفت: از 650 میلیون یورو، پرونده‌های استات اویل و کرسنت و دانشگاه آزاد چه خبر؟ دولت یازدهم بهتر است اجازه دهد مردم را آنطور که نشان داده باور کنند.

بذرپاش در عین حال خواستار رسیدگی قوه قضاییه به پرونده بابک زنجانی و ردگیری عوامل پشت پرونده بابک زنجانی شد.

انتهای پیام

کد N183885

وبگردی