آفتاب
به همت موسسه فرهنگی دارالحدیث

مسابقه کتاب‌خوانی«خانواده آسمانی» ویژه نوروز برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی«خانواده آسمانی» ویژه نوروز برگزار می‌شود

موسسه فرهنگی دارالحدیث به مناسب ایام نوروز مسابقه کتاب‌خوانی ویژه‌ای را بر اساس کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مسابقه بر اساس کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» نوشته آیت‌الله ری شهری تهیه شده است. زمان شرکت در مسابقه از تاریخ اول فروردین سال جدید شروع و آخر فروردین به پایان می‌رسد و زمان قرعه کشی و اعلام نتایج 11 اردیبهشت ماه همزمان با میلاد فرخنده امام محمد باقر (ع) خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت‌های http://www.hadith.net و http://www.darolhadith.org که در این سایت‌ها متن کتاب قابل دسترسی است در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین زائران حرم حضرت معصومه (س) در ایام نوروز این امکان را دارند که کتاب و سوالات را به صورت مستقیم تهیه و در مسابقه شرکت کنند. کتاب با تخفیف ویژه در غرفه انتشارات دارالحدیث در نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و همچنین نمایندگی‌های فروش انتشارات در سراسر کشور قابل دسترسی است.

سوالات مسابقه در نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و همچنین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)توزیع می‌شود و در سایت‌های ذکر شده نیز قرار داده شده است.

نحوه شرکت در مسابقه نیز به این شرح است که علاقه‌مندان باید شماره گزینه‌های صحیح را به ترتیب سوالات (هشت سوال) از چپ به راست در قالب یک عدد هشت رقمی (مانند 12341234) به شماره 1000009010 پیامک نمایند. به 14 نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند، به قید قرعه سکه‌ تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

نتایج مسابقه نیز در سایت دارالحدیث و حدیث نت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N183832

وبگردی