آفتاب
آحارونوت فاش کرد؛

پیشنهاد مخالفان سوریه برای تاخت زدن بلندی‌های جولان با کمک‌های اسرائیل!

پیشنهاد مخالفان سوریه برای تاخت زدن بلندی‌های جولان با کمک‌های اسرائیل!

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی فاش کرد که ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرده آماده فروش بلندی‌های اشغالی جولان به رژیم صهیونیستی در مقابل برخورداری از کمک‌های نظامی این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد که ائتلاف مخالفان سوریه تاکید کرده آماده است تا بلندی‌های اشغالی جولان را به رژیم صهیونیستی بفروشد.

به نوشته این روزنامه ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرده بلندی‌های جولان را در مقابل استفاده از سامانه‌های هوایی رژیم صهیونیستی جهت ایجاد منطقه پرواز ممنوع در جنوب سوریه به این رژیم می‌فروشد.

روزنامه یدیعوت به نقل از کمال اللبوانی،‌ عضو هیات سیاسی ائتلاف مخالفان سوریه نوشت: ما آماده فروش بلندی‌های اشغالی جولان به اسرائیل در مقابل دریافت کمک‌های نظامی جهت مقابله با ارتش سوریه هستیم و به نظر ما این اقدام بهتر از از دست دادن جولان و سوریه است.

به گزارش یدیعوت آحارونوت مخالفان سوریه می‌خواهند از سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی از جمله موشک‌های پاتریوت زمین به هوا برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز جنوب سوریه استفاده کنند.

انتهای پیام

کد N183380

وبگردی