آفتاب
در دیدارِ فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان

رئیس‌جمهور: ظرفیت‌ها برای گسترش روابط ایران و آذربایجان فراوان است

رئیس‌جمهور: ظرفیت‌ها برای گسترش روابط ایران و آذربایجان فراوان است

رئیس‌جمهور با اشاره به وجود اراده جدی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خود از جمله جمهوری آذربایجان، گفت: ایران و آذربایجان دو کشور همسایه و برادرند و دولت ایران خواهان روابطی در شأن دو ملت و دو کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعدازظهر شنبه در دیدارِ فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان، افزود: ایران و آذربایجان دارای روابط خوبی با یکدیگر هستند اما ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط و افزایش همکاری‌های دو کشور فراوان است.

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان نیز در این دیدار پس از تقدیم پیام کتبی الهام علی‌اف به دکتر روحانی، گفت: قطعاً رویکرد و نگاه جناب عالی و رئیس‌جمهور آذربایجان به گسترش روابط تهران و باکو، هدف‌گذاری‌ها در ارتقاء سطح مناسبات دوجانبه را تحقق خواهد بخشید.

کمال‌الدین حیدراُف با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور کشورش به ایران و با تاکید بر وجود ظرفیت‌های مناسب برای گسترش روابط فی‌مابین، تصریح کرد: شرایط مثبتی پس از روی کار آمدن دولت جدید در ایران فراهم شده که زمینه را برای گسترش همکاری‌های دوجانبه مساعد کرده است و جمهوری آذربایجان مصمم است که از این شرایط استفاده کند.

انتهای پیام

کد N182963

وبگردی