آفتاب

انتقاد نمایندگان از ملاقات اشتون در سفارت اتریش

انتقاد نمایندگان از ملاقات اشتون در سفارت اتریش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه نوبت بعداظهر امروز تذکراتی به مسوولین اجرایی کشور دادند که بیشتر آنها قول سفر اشتون و ملاقات‌های در سفارت اتریش می‌گذشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات که توسط ضرغام صادقی قرائت شد به شرح زیر است:

رسایی نماینده تهران به وزیر کشور: ضرب و شتم خبرنگار صدا وسیما به دلیل تصویربرداری از سفر اشتون؛ به وزیر اطلاعات ضرب و شتم خبرنگار صدا و سیمای اصفهان به دلیل تصویربرداری و تهیه خبر از سفر اشتون.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر امور خارجه: عدم رعایت عضو دیپلماتیک میهمانان خارجی در ملاقات‌هایشان.

رحماندوست‌، نوباوه، بیرانوند نمایندگان تهران و بروجرد به وزیر امور خارجه: علت مساحمه و کوتاهی وزارت خارجه در ملاقات خانم اشتون با محکومان فتنه سال 88 و تکرار آن برای دومین بار.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر فرهنگ: نسبت‌های ناروا در یکی روزنامه‌های کشور به دولت دهم که مثل همه دولتهای برآمده در بعد از انقلاب از رای مردم برخاسته بود که آن را غیرقانونی خوانده است.

طیب زاده نماینده تهران به وزیر صنعت: جناب آقای رییس جمهور در سخنرانی فرمودید دولت گذشته کارگران ما را بیکار و برای کارگران چینی کار ایجاد کردید چرا واردات ماه اول سال 2014 دو برابر 2013 دولت قبل شده است.

برومند نماینده پارس‌آباد به وزیر کشور: اصلاح مدیریت استان در سطح مدیریت و معاونان استاندار.

آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور: بی‌توجهی استاندار لرستان در خصوص ارتقای تقسیمات کشوری

خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و پرداخت پاداش پایان خدمت.

رحماندوست نماینده تهران به وزیر کشور: علت بی‌تفاوتی نیروی انتظامی و پلیس راهور در قبال بی‌قانونی موتورسواران در سطح شهرها.

دهدشتی نماینده آباده به وزیر نیرو: واگذاری‌های غیراصولی و غیرکارشناسی و عدم لحاظ تبعات امنیتی و ملی؛ به رییس‌جمهور: عدم معرفی نماینده دولت در ستاد راهیان نور.

خجسته نماینده همدان به وزیر جهاد کشاورزی: توجه جدی به گسترش به فضای سبز حاشیه جاده‌های همدان؛ به وزیر اقتصاد و دارایی: توجه به اصول دریافت معوقات بانکی از بدهکاران دانه درشت.

موسوی نماینده اهواز به وزیر صنایع: علت سرپیچی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور از دستور وزیر مبنی بر بازگشت به کار دو نفر از مدیران شهرک صنعتی.

موسوی،‌ بشیری نمایندگان اهواز و پاکدشت به وزیر اقتصاد: علت برخورد غیرمنطقی بانک ملی خوزستان با یکی از کارمندان به دلیل مراجعه به نماینده مردم برای حل مشکل خود.

چاردولی نماینده ملایر به وزیر صنعت: علت عدم رسیدگی به وضعیت افرادی که به نام تولید صنعت تسهیلات گرفتند اما در این بخش سرمایه‌گذاری نکردند؛ به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان.

احمدی نماینده دارآب به وزیر کشور: کمبود نیروی انسانی و خودرو در نیروی انتظامی.

درویش‌پور نماینده ایزه به وزیر ورزش: رسیدگی به وضعیت نابسمان ورزش و مکان های ورزشی در حوزه انتخابیه؛ به رییس جمهور: دستور لازم برای تسهیل در کوچ عشایر.

زاهدی و فتاحی نمایندگان کرمان و شهربابک به وزرای اطلاعات و امور خارجه: عدم تدبیر لازم برای جلوگیری از ملاقات دزدانه خانم اشتون با برخی از فعالان فتنه.

موسوی نماینده لامرد به وزیر نفت: عدم واریز 150 میلیون لیتر گازوئیل به سایت جهاد کشاورزی و مشکلات ناشی از آن به ویژه در استان فارس.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه: عدم تکمیل کمربند جدید خرمشهر؛ به وزیر نیرو: علت عدم تکمیل سد آب شیرین خرمشهر.

جعفری و ثروتی نماینده بجنورد و جاجرم به وزیر کشور: علت عدم استقرار حدود ادارات دولتی در شهرستان‌های بجنورد و جاجرم.

بذرپاش و حیاتیان نماینده تهران و بیجار به وزیر ورزش: عدم وجود برنامه مشخص برای جوانان.

کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر راه: اتخاذ تدابیر لازم جهت سرعت بخشیدن به احداث راه‌آهن تهران- همدان براساس جدول زمان‌بندی؛ به رییس جمهور: اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از اقدامات ساختار شکنانه که توسط جریانات افراطی علیه اعتدال طراحی و با توهین به مقدسات،‌فضای کار و تلاش از کارگزاران نظام می‌گیرند.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر نیرو: پیگیری و ارسال نامه‌های تخلفات انتقال آب بهشت آباد؛ به وزیر ورزش: دستور جدی برای رسیدگی به هیات‌های ورزشی.

سجادی نماینده مریوان به وزیر نیرو: عدم توجه به تامین آب شرب سرخس از سد دولتی؛‌به وزیر جهاد کشاورزی: تشکیل ستاد بحران خشکسالی و یخ‌زدگی محصولات دامداری و کشاورزی.

طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر امور خارجه: چرا در مقابل نقض اصول متعارف دیپلماتیک از سوی دو کشور یونان و اتریش‌،تنزل سطح روابط دیپلماتیک صورت نمی‌گیرد؛ به وزیر صنعت: در حالی که قیمت برنج وارداتی هندی برای واردکنندگان 1300 تومان است در داخل کشور 4 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ به وزیر فرهنگ:‌آیا فرقه ضاله بهایت جزو اقلیت‌های مذهبی شناخته می‌شوند که شما با تخلف نشریه مهرنامه برخورد نمی‌کنید.

حسینی نماینده قائمشهر به وزیر نیرو: مردم منطقه حوزه انتخابیه در حالی است که تشنگی رنج می‌برند که دریایچه سد آیت‌الله صانعی مازندرانی در حیاط خانه آنان است؛ به وزیر راه: راه‌های محور شمال در شان مردم نیست؛ به وزیر نیرو: 243 پروژه نیمه تمام در استان مازندران وجود دارد و مردم روستا‌ها در این سرزمین پرآب تشنه هستند.

حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر راه: عدم توجه خدمات مسافران در فرودگاه‌های کشور به ویژه خدمات ضعیف به افراد ناتوان.

بیرانوند نماینده بروجن به رییس جمهور: جلوگیری از تعرض اجانب و بیگانگان به حاکمیت ملی و ممانعت از تلاش برای احیای مجرمین و محکومین فتنه سال 88؛ به رییس جمهور: هدفمند و هوشمند سفرهای خارجی پرهزینه مدیران.

فتاحی نماینده شهر بابک به رییس جمهور: چه خوب است که اقای روحانی حرف های زمان کاندیداتوری خود را بازخوانی کند و کمی هم به آنها عمل کند.

بهمنی نماینده سراب به وزیر جهاد: لزوم تسریع ساماندهی پایاب سد پاجیار.

کامران، منصوری، موسوی لارگانی، حیدرپور، عمرانی، پیروزی،‌اخوان،‌اسفنانی، ابوترابی‌فرد، حاجی به وزیر صنعت‌، معدن و تجارت: علت عزل جانباز شیمیایی با 66 ماه جبهه در آستانه سال جدید چیست.

فیاضی نماینده نور به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی به بیش از 70روستای ییلاقی بخش ولده؛ به وزیر راه: تدبیر لازم برای تکمیل پل شهید احمدی شهر نور.

حسینی نماینده سوادکوه به وزیر راه: پایان تعهد کاری پل تاریخی ورسک و خطرات ناشی از ادامه کار آن و لزوم مقاوم‌سازی؛ به رییس جمهور: خطر زباله و فاضلاب سلامت مردم مازندران را تهدید می‌کند.

خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم استانداردسازی و تجهیز مدارس استثنایی کشور.

هاشم‌زهی نماینده نهبندان به وزرا راه و شهرسازی،‌جهاد کشاورزی و کشور: لزوم اعزام سریع تیم‌های کارشناسی به مناطق سیل زده به مناطق نهبندان و جبران خسارت؛ به وزیر کشور: تشکر از استاندار خراسان جنوبی و هلال‌احمر و لزوم پیگیری ویژه مشکلات سیل‌زدگان منطقه نهبندان.

حسینی نماینده سیستان و بلوچستان کشور: لزوم بازگشایی بازارچه‌های مرزی سیستان؛‌به وزیر امور خارجه: عدم پیگیری جدی آزاد شده دیپلمات ربوده شده در یمن؛ به رییس جمهور: عدم پاسخگویی معاونان رییس جمهور به نمایندگان ملت.

حسینی، ندیمی،‌کامران و شفیع نمایندگان قصرشیرین،‌لاهیجان‌،اصفهان و ممسنی به وزیر ارتباطات: پیگیری مزاحمت‌های تلفنی از طریق تلفن همراه.

آرامی، آشوری نمایندگان میناب و بندرعباس به وزیر کشور: رسیدگی عاجل به خسارت بارندگی هفته گذشته.

جدگال نماینده چابهار به وزیر بهداشت: رسیدگی به وضعیت نابسامان بیمارستان امام علی(ع) به وزیر نفت: رسیدگی به وضعیت سوخت کشاورزان و تراکتورداران .

محجوب نماینده تهران به وزیر بهداشت: اعطای رتبه شغلی کارکنان و پرستاران بیمارستان روانی رازی.

نادران به رییس جمهور: توجه دادن دستگاه‌های اجرایی به ویژه هلال‌احمر و وزارت نفت به انجام وظایف قانونی محوله توزیع سبد کالا و پول بین نمایندگان.

علیپور نماینده قائمشهر به وزیر تعاون: پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان پولاد سواد کوه.

انتهای پیام

کد N182908

وبگردی