آفتاب

آقامحمدی: قبح دخالت در امور داخلی کشورمان برداشته می‌شود

آقامحمدی: قبح دخالت در امور داخلی کشورمان برداشته می‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ملاقات اشتون با برخی افراد منتسب به جریان فتنه گفت: اگر وزارت خارجه عرضه ندارد که میهمانش را کنترل کند مجلس باید ورود پیدا کند تا جلوی این قضیه گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم آقامحمدی در تذکر شفاهی خود عنوان کرد:علیرغم سر و صدای تیم مذاکره‌کننده و اینکه حق غنی سازی برای ما توسط 1+5 به رسمیت شناخته شده شاهد و ناظر بودیم که اشتون حاضر نبود در تهران به این سوال پاسخ بدهد و حق ما را به رسمیت بشناسد.

او ادامه داد: اشتون در چند مورد در امور داخلی ما دخالت کرد و با فتنه گران و ضدانقلاب نیز ملاقات کرد و شاهد بودیم وزارت امور خارجه عکس‌العملی نشان نداد.

آقامحمدی افزود: این روزها قبح دخالت در امور داخلی ما برداشته می‌شود و اروپایی‌ها به راحتی با زندانی‌ها ملاقات کنند و به وزارت امور خارجه هم می‌گوید ما در جریان نبودیم اگر وزارت خارجه این عرضه را ندارد که میهمانش را کنترل کند مجلس باید ورود کند و جلوی قضیه گرفته شود.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: این مسئله باید به صورت کاملا جدی گرفته شود.

انتهای پیام

کد N182904

وبگردی