آفتاب

خالد مشعل: نیروهای مقاومت برای آغاز جهادی جدید آماده می‌شوند

خالد مشعل: نیروهای مقاومت برای آغاز جهادی جدید آماده می‌شوند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش و تمام گروه‌های مقاومت فلسطین در حال تجهیز خود برای آغاز جهادی جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطین پرس، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسمی که اسیران آزاد شده فلسطینی مقیم قطر به مناسبت بازگشت پیکرهای شهیدان در کرانه باختری برگزار کرده بودند اظهار داشت: مساله فلسطین امروز بیش از هر زمانی نیاز دارد که از اوضاع کنونی که علیه آن توطئه‌ چینی می‌شود خارج شود و تنها راه این امر این است که روحیه مقاومت، جهاد و شهادت تقویت شده و به اذن خدا این امر در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه عنوان داشت: نوار غزه امروز از دور و نزدیک هدف قرار گرفته است.

خالد مشعل با بیان اینکه غزه با سلاح مقاومت و جهاد در راه خدا عزیز و گرانقدر است تاکید کرد: کرانه باختری اشغال شده مجددا بزرگی و عظمت خود را باز خواهد یافت مردمان غزه، کرانه باختری، ساکنان مرزهای 1948 و قدس همه یک ملت هستند و مساله فلسطین یک چیز است و استراتژیمان همان جهاد و مقاومت است.

وی با بیان اینکه بدون جهاد، مقاومت و شهادت فلسطین آزاد نخواهد شد از مواضع دولت قطر در حمایت از مساله فلسطین قدردانی کرد و گفت: خداوند به دلیل خیرخواهی که دولت قطر در قبال تمام امت‌ها دارد جایگاه این کشور را بالا برده است و مردم قطر باید به کشورشان افتخار کنند.

انتهای پیام

کد N182513

وبگردی