آفتاب
پیرموذن در تذکر شفاهی:

روا نیست کارخانه‌داران خون‌آشام تعبیر شوند

روا نیست کارخانه‌داران خون‌آشام تعبیر شوند

اقتصاد مقاومتی که سیاست‌های آن از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است، مکمل آفرینش حماسه سیاسی از سوی ملت بزرگ ایران است که برای افزایش قدرت چانه‌زنی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و حمایت از صنعت کشور است.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه روا نیست کارخانه‌داران به خون‌آشام تعبیر شوند، گفت: نگرش و رویکرد جمعی به صاحبان صنایع باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: توفیقات رئیس‌جمهور در عرصه بین‌الملل به ویژه در کشور عمان و حفظ پایه پولی و مهار تورم را ارج می‌نهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که سیاست‌های آن از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است، مکمل آفرینش حماسه سیاسی از سوی ملت بزرگ ایران است که برای افزایش قدرت چانه‌زنی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و حمایت از صنعت کشور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: 90 درصد مردم کشور کماکان رنج ناشی از فشار اقتصادی و معیشت را دارند که در همین راستا با بها دادن به اقتصاد مولد، اشتغال‌زا و جذب سرمایه‌گذاری‌ها همراه با انسجام داخلی، تحقق حماسه اقتصادی را رقم بزنیم.

پیرموذن با بیان اینکه باید نگاه و نگرش و رویکرد جمعی به صاحبان صنعت کشور را تغییر دهیم، گفت: سزاوار نیست عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس کارخانه‌داران را به خون‌آشام تعبیر کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: دولت بیمه همگانی را کامل اجرا کند و در صدور مجوز‌های اجرایی راه‌آهن اردبیل- میانه و کریدور شمال به جنوب توسط بخش خصوصی تسریع داشته باشد.

کد N182460

وبگردی