آفتاب
میرگلوبیات:

فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست

فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: برگزاری یادواره شهدا ایثار و شهادت را به نسل جوان آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در مراسم نخستین یادواره 30 شهید والامقام دهستان قره‌چای که در روستای هریسان از توابع بخش مرکزی ساوه برگزار شد افزود: حضور در مراسم معنوی یادواره شهدا علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است، اضافه کرد: امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی اضافه کرد: اقتدار، عزت و پیروزی‌های ایران اسلامی در سایه از جان‌گذشتگی شهدایی به دست آمده است که برای این مرز و بوم جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: در این صورت است که هجمه‌های دشمنان علیه این ملت بی‌اثر خواهد بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی که علیه این ملت به راه افتاده است، افزود: در شرایط کنونی تکلیف ما نسبت به گذشته سنگین‌تر شده و در حال حاضر در مرحله جهاداکبر هستیم.

وی تصریح کرد: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری موجب پیروزی ما در این جهاد اکبر و جنگ اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

به گفته این نماینده مجلس تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و بومی با مشارکت همگانی رمز پیروزی در این جنگ است.

میرگلوبیات با بیان اینکه دشمنان، این انقلاب را رها نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: عملی کردن منویات مقام معظم رهبری، همدلی و اتحاد بین مسئولان و مشارکت مردمی در این برهه از زمان موجب پیروزی این ملت خواهد شد.

انتهای پیام

کد N182304

وبگردی