آفتاب
رییس‌ دادگستری کرمانشاه مطرح کرد

ارزیابی مطلوب آیت‌الله لاریجانی از وضعیت دستگاه قضا در کرمانشاه

ارزیابی مطلوب آیت‌الله لاریجانی از وضعیت دستگاه قضا در کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ارزیابی رییس قوه قضائیه از وضعیت دستگاه قضا در کرمانشاه مطلوب بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در جمع قضات دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سفر پرخیر برکت ریاست قوه قضائیه به استان کرمانشاه و مصوبات این سفر و دستاوردهای آن اظهارکرد: مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه تمامی سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان را پوشش می‌دهد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، افزود: تمامی سازمان‌های تابعه دادگستری کرمانشاه درخواست‌های خود را ارائه کرده بودند و به غیر از آن دسته از کارهای قضایی که به تصویب جمعی نیاز داشت، همه درخواست‌ها تصویب شد.

وی با بیان اینکه مصوبات نهایی این سفر پوشش کامل‌تری نسبت به طرح‌های مقدماتی داشت گفت: مجتمع رفاهی کارکنان دادگستری استان کرمانشاه در میان مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه قرار گرفت و قرار شد برای شروع پروژه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود.

مظفری در مورد مسئله کمبود قضات در دادگستری کرمانشاه افزود: بر اساس مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه نیمی از آمار قضات مورد نیاز دستگاه قضا تا پایان امسال یا در ماه‌های ابتدایی سال آینده تامین می‌شوند و تامین کادر اداری نیز به صورت کامل انجام می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ارزیابی رییس قوه قضائیه از وضعیت دستگاه قضا در استان کرمانشاه مطلوب بود و هیات همراه نیز وضعیت کرمانشاه را در میان استان‌هایی که تاکنون سفر کرده‌اند مطلوب‌تر ارزیابی کردند.

وی خاطرنشان کرد: سفر آیت‌الله آملی لاریجانی به استان کرمانشاه دارای 13 مصوبه برای رفع مشکلات و کمبودهای دستگاه قضایی از جمله جذب 200 نفر جهت تکمیل نیروی انسانی حوزه‌های قضایی شهرستان‌های استان و اختصاص بودجه مناسب جهت تامین و نوسازی تجهیزات دادگستری استان و سازمان‌های تابعه در این استان بود.

انتهای پیام

کد N182054

وبگردی