آفتاب

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت مداخله نظامی عربستان در این کشور

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت مداخله نظامی عربستان در این کشور

جمعی از مردم بحرین روز جمعه با برگزاری تظاهراتی در مناطق مختلف این کشور حضور نیروهای خارجی در بحرین برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری جمعیت الوفاق بحرین، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که در سومین سالروز مداخله نظامی کشورهای خارجی از جمله عربستان در سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز در میدان "اللولوءه" در سال 2011 برگزار شد، با سر دادن شعارهایی بر لزوم خروج نظامیان خارجی از این کشور تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان همچنین با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و سر دادن شعارهایی قصاص عاملان کشتار تظاهرکنندگان بحرینی و پاسخگویی دولت به خواسته‌های مردمی در خصوص اصلاحات سیاسی را خواستار شدند.

علاوه بر این جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور با استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله‌های ساچمه‌ای به تظاهرکنندگان حمله و تلاش کردند تظاهرات آن‌ها را سرکوب کنند که در این حمله یک جوان بحرینی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

از سوی دیگر منابع بحرینی اعلام کردند که نیروهای رژیم آل خلیفه تمامی پرچم‌های عزاداری و چادرهایی را که برای سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برپا شده بود شکستند.

انتهای پیام

کد N181737

وبگردی