آفتاب

واکنش روزنامه اعتماد به اظهارات اخیر باهنر

واکنش روزنامه اعتماد به اظهارات اخیر باهنر

الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی کوتاه نوشت:

برادر ارجمندم جناب آقای محمدرضا باهنر، درج یک واژه در یک گزارش روزنامه اعتماد را درباره دولت مشروع و قانونی آقای دکتر احمدی‌نژاد نکوهش کرده‌اند. ضمن ابراز سپاسگزاری از حساسیت ایشان انتشار این توضیح ضروری است.

1- حساسیت ما، در روزنامه اعتماد نسبت به امهات نظام بسیار بالا است و توضیح درباره واژه‌یی که به آن اشاره شده است بلافاصله یک روز بعد در روزنامه چاپ شد و ضمن پوزش اعلام کردیم که اصل واژه چیز دیگری بوده است و در مراحل فنی چاپ به اشتباه تایپ شده است.

2- بسیاری از شخصیت‌های کشور، از جمله شخص آقای باهنر در جریان مواضع مدیرمسوول روزنامه اعتماد نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند و بر اساس همین مواضع روزنامه همواره مدافعی سرسخت در برابر هجمه‌های داخلی و خارجی بوده است و مصداق آن یادداشت‌های مدیرمسوول و سایر همکاران و همچنین گزارش‌های مختلفی است که تاکنون چاپ شده است.

3- آنچه در روزنامه اعتماد به عنوان انتقاد چاپ می‌شود، مواضع مشفقانه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است و حساسیت اکید داریم که روزنامه خطوط قرمز این چارچوب را حفظ کند و تاکنون نیز چنین بوده است. بر همین اساس همیشه دولت‌ها در تمام ادوار مورد احترام روزنامه بوده‌اند و خود را یار و یاور آنها دانسته‌ایم.

17302

 

کد N180986

وبگردی