آفتاب
در پی وقوع انفجار بر سر راه یک گشتی اسراییلی

رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله باران کرد

رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله باران کرد

رژیم صهیونیستی پس از انفجار بر سر راه یک گشتی این رژیم که منجر به زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در مزارع اشغال شده شبعا شد، جمعه شب اقدام به گلوله باران مزارع بسطرا و حلتای لبنان کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تلویزیون المنار، پس از انفجار یک مین بر سر راه گشتی اسرائیلی در مزارع اشغال شده شبعا و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست، رژیم اشغالگر 9 خمپاره به مزارع بسطرا و حلتا در جنوب لبنان شلیک کرده است.

بنا بر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی که ابتدا در اعلام خبر انفجار در مسیر گشتی خود تردید داشت، سرانجام به این حادثه اذعان کرد و به دنبال آن، دست به حمله خمپاره ای به خاک لبنان زد.

رسانه های صهیونیستی تعداد نظامیان زخمی این رژیم را در اثر حادثه مذکور، بین یک تا سه نفر اعلام کرده اند ولی همچنان از اعلام دقیق آمار تلفات آن طفره می روند.

در حالی که رژیم صهیونیستی، حزب الله را متهم به وقوع انفجار بر سر راه گشتی خود می کند، حزب الله لبنان تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده و شبکه های مجازی نیز خبر می دهند سازمان تروریستی دولت اسلام عراق و شام موسوم به ˈداعشˈ مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

از سوی دیگر، تهاجم رژیم صهیونیستی همزمان با تصویب و انتشار بیانیه وزارتی دولت لبنان در نشستی به ریاست ˈمیشل سلیمانˈ رییس جمهوری و ˈتمام سلامˈ نخست وزیر این کشور صورت گرفت که در آن، بر حق مقاومت شهروندان لبنانی برتی مقابله با اشغالگری رژیم اسراییل و لزوم پاسخ به تجاوزهای این رژیم و بازپس گیری سرزمین های اشغالی تاکید شده است.

شبس**9241** 1551
کد N180950

وبگردی