آفتاب
تحولات سوریه/

تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و اسد/ صدها تروریست در حمص و لاذقیه به هلاکت رسیدند

تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و اسد/ صدها تروریست در حمص و لاذقیه به هلاکت رسیدند

مردم ساکن منطقه مرزی القنیطره با برگزاری تظاهراتی گسترده حمایت خود را از ارتش سوریه و بشار اسد اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، مردم ساکن منطقه مرزی القنیطره با برگزاری تظاهراتی گسترده حمایت خود را از اتش سوریه و "بشار اسد" رئیس جمهور این کشور اعلام کردند.

تظاهر کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی حمایت خود را از عملیات ارتش سوریه در مواجهه با گروههای تروریستی ابراز کرده و خواستار سرکوب فعالیتهای این گروهها در خاک سوریه شدند.

دیگر تحولات سوریه به شرح زیر است:

- 43 عضو گروههای مسلح در مناطق مختلف "حمص القدیمه" خودشان را تسلیم ارتش سوریه کردند.

- منابع امنیتی از نزدیک شدن صدها عضو گروه تروریستی داعش در استان الرقه به مقبره "سلیمان شاه" پدربزرگ موسس امپراتوری عثمانی خبر می دهند. "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه پیش از این درباره تلاش تروریستها برای ویران نمودن این مقبره هشدار داده بود.

- تمامی اعضای یک گروه تروریستی با گرفتار شدن در کیمن ارتش سوریه در منطقه تلکلخ استان حمص به هلاکت رسیدند.

- سه زن سوری که توسط عناصر تروریستی در روستاهای شمال لاذقیه به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شدند. در این عملیات ارتش سوریه شمار زیادی از تروریستها نیز به هلاکت رسیدند.

- دهها عضوگروههای تروریستی در مناطق العویجه، حندرات، المسلمیه، باب النیرب، شهرک صنعتی، حیلان، کویرس، رسم العبود و در نزدیکی زندان مرکزی حلب طی درگیری با ارتش سوریه کشته شدند.

- چندین عضو گروههای تروریستی در منطقه القصور در استان حماه با همکاری ساکنان این منطقه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

کد N180524

وبگردی