آفتاب

رییس باشگاه بایرن مونیخ به زندان محکوم شد

رییس باشگاه بایرن مونیخ به زندان محکوم شد

برلین - ایرنا - دادگاه ایالتی مونیخ آلمان ˈاولی هوینسˈ رییس باسابقه باشگاه فوتبال بایرن مونیخ را به جرم تخلف گسترده مالیاتی به تحمل 42 ماه زندان محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام قاضی رسیدگی کننده به این پرونده جنجالی با بیش از 50 هزار صفحه، رییس باشگاه بایرن مونیخ به خاطر فرار مالیاتی به مبلغ 28 میلیون و 400هزار یورو مجرم شناخته شده و به تحمل سه سال و 6 ماه زندان محکوم شده است.

براساس اعلام رسانه های آلمانی، وکلای اولی هوینس بعد از دریافت حکم محکومیت موکل خود از سوی دادگاه تاکید کرده اند که به این حکم اعتراض خواهند کرد.

اولی هوینس که افشای بخشی از این تخلف مالیاتی با اعتراف خودش بوده است اما در حین اعلام رای دادگاه از سوی قاضی پرونده، تنها به زمین خیره شد و هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

دادگاه رسیدگی به پرونده تخلف فرار مالیاتی رییس باشگاه بایرن مونیخ از 4 روز قبل در دادگاه ایالتی مونیخ آغاز شده بود و دادستان امروز در آخرین روز از رسیدگی برای هوینس 5 سال و 6 ماه زندان از دادگاه درخواست کرده بود که سرانجام رییس دادگاه حکم به تحمل 3 سال و 6 ماه زندان صادر کرد.

براساس آخرین اخبار، مدیران باشگاه بایرن مونیخ با برگزاری جلسه ویژه ای درمورد آینده این باشگاه و وضعیت رییس خود تصمیم گیری خواهند کرد.

کارشناسان پیش بینی می کنند با صدور این حکم از سوی دادگاه، رییس باسابقه بایرن مونیخ که تمام افتخارات این باشگاه مشهور آلمانی در دوران مدیریت او بدست آمده از سمت خود استعفا خواهد کرد یا در غیر اینصورت حتما از سوی هیات مدیره باشگاه برکنار و فرد دیگری جایگزین وی خواهد شد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل آرسنال از انگلستان به مرحله یک چهارم نهایی این فصل از این رقابت ها صعود کرد.

اروپام** 2051** 1701** 3404
کد N179563

وبگردی