آفتاب

دیدار مولاوردی با وزیر امور خانواده و زنان جمهوری آذربایجان

دیدار مولاوردی با وزیر امور خانواده و زنان جمهوری آذربایجان

نیویورک، ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه ملاقات با همتایان خود که در مقر اصلی سازمان ملل برگزار می شود، با وزیر امور خانواده، زنان و کودکان آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، ˈشهیندخت مولاوردیˈ در دیدار با ˈهیجران حسین اواˈ، با اشاره به نقاط مشترک فرهنگی میان ایران و آذربایجان برای خواستار همکاری های مشترک میان دو کشور در این زمینه ها شد.

وزیر امور خانواده ، زنان و کودکان جمهوری آذربایجان ضمن توضیح درخصوص مشابهت های فرهنگی میان وضعیت زنان ایران و کشورش اظهار داشت زنان جمهوری آذربایجان می توانند از تجربیات زنان ایرانی در زمینه تجارت و بازرگانی بهره های زیادی ببرند.

وی در این دیدار از هیات ایرانی همراه معاون رییس جمهوری دعوت کرد تا در نشست آینده سازمان کنفرانس اسلامی که در ماه نوامبر امسال در باکو برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مولاوردی معاون رییس جمهوری اسلامی ایران در پایان پیشنهاد امضای تفاهمنامه مشترک همکاری در زمینه ها و حوزه های مختلف و مورد علاقه دو کشور را به وزیر امور خانواده و کودک آذربایجان ارائه داد که با استقبال و موافقت همتای آذربایجانی اش مواجه شد.

اروپام 1908
کد N179372

وبگردی