آفتاب
در هفته آتی صورت می‌گیرد:

حضور فانی در کمیسیون آموزش/بررسی سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی

حضور فانی در کمیسیون آموزش/بررسی سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه شنبه هفته آنی در جلسه‌ای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بررسی می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به چهار سوال از نمایندگان در جلسه هفته آتی کمیسیون آموزش مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه شنبه هفته آتی در جلسه‌ای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بررسی می‌کند.

همچنین، این کمیسیون در هفته آینده ردیف‌ها و کسری بودجه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم را نیز مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز برای پاسخ به سوالات سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، امیر خجسته نماینده همدان و شهباز حسن‌پور نماینده شهربابک در جلسه روز یکشنبه در این کمیسیون حاضر می‌شود.

کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش‌های عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش نیز در هفته آینده جلسه خواهند داشت.

 

کد N179188

وبگردی