آفتاب
جلالی در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان بودجه:

برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباید جزیره ای عمل کرد

برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباید جزیره ای عمل کرد

در مرکز پژوهش‌های مجلس باید آسیب‌شناسی از وضعیت فعلی اقتصاد کشور صورت بگیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی باید با هماهنگی پیش رود گفت: در مرکز پژوهش‌های مجلس باید آسیب‌شناسی از وضعیت فعلی اقتصاد کشور صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مراسم هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان بودجه سال 93 که امروز (چهارشنبه 21 اسفند ماه) با حضور و جواد جهانگیرزاده قائم مقام در این مرکز برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از تلاشگران و پژوهشگران عرصه بودجه اظهار داشت: در موضوع بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور، در معاونت‌های مختلف مرکز پژوهش‌های مجلس به‌ ویژه معاونت پژوهش‌های اقتصادی کارهای ویژه‌ای صورت گرفت تا غنای مصوبات بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به تلاش‌های پژوهشگران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: فضا برای پژوهشگران باید به طور خوب و کامل فراهم باشد تا کارهای علمی به صورت مطلوب انجام شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در مرکز پژوهش‌های مجلس باید آسیب شناسی از وضعیت فعلی اقتصاد کشور صورت بگیرد و براساس آن کارهای ویژه‌ای در این زمینه انجام شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تأکید کرد: کارها در زمینه تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی باید با هماهنگی پیش رود و در این حوزه نباید به صورت جزیره‌ای عمل شود.

جواد جهانگیرزاده قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از تلاش‌‌های حوزه‌های مختلف پژوهشی و اجرایی این مرکز گفت: نظرها و گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه در بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف در مجلس نظر این مرکز مطرح و بررسی می‌شود.

قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه در انجام امور مرکز با توجه به اهمیت کارها باید اهتمام بیشتری صورت بگیرد، تصریح کرد: امروز مرکز پژوهش‌های مجلس با بهره‌گیری از تجارب گذشته از بلوغ بالایی برخوردار است.

گفتنی است در این برنامه مهندس علی ورامینی معاون اجرایی مرکز و دکتر محمد قاسمی معاون پژوهش‌‌های مرکز گزارشی از روند کارهای اجرایی و بررسی بودجه سال 93 کشور ارائه کردند.

همچنین در پایان این مراسم از فعالان عرصه بودجه در مرکز پژوهش‌های مجلس تقدیر به عمل آمد.

کد N178400

وبگردی