آفتاب
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تبلیغات اسلامی برگرفته از خرد جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی است

تبلیغات اسلامی برگرفته از خرد جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی است

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌که «شورای هماهنگی تبلیغات هیچ‌گاه تفکر جناحی را در خود راه نخواهد داد» گفت: تبلیغات اسلامی برگرفته از خرد جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، نصرت‌الله لطفی معاون پارلمانی و حقوقی امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست تقدیر و تشکر از مسئولان کمیته‌ها و فعالان دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب را بهترین پشتوانه امنیت ملی برشمرد و اظهار کرد: کارآمدی این قدرت بیش از سایر مانورهاست.

وی 24 خرداد امسال را نقطه آغاز برای تحقق حماسه سیاسی ملت ایران بیان کرد و گفت: آغاز حماسه سیاسی در شرایط پیچیده سیاسی و اقتصادی و با حضور باشکوه حداکثری مردم در انتخابات رقم خورد و تبعیت مردم از ولایت مهمترین پیام این حضور بود.

وی با بیان این‌که «نمونه‌های بارز حضور حماسی ملت در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال جاری کم نیست» گفت: 13 آبان و گرامیداشت حماسه 9 دی از نمونه‌های بارز حماسه سیاسی بی‌نظیری است که ملت ایران آفریدند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به رشد 20 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در رشت یکی از راهپیمایی‌های بی‌بدیل در سطح کشور بود که مردم در راستای پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پا به عرصه گذاشتند.

وی با بیان این‌که «هرچه بالندگی نظام بیشتر باشد طمع استکبار نیز برای ضربه زدن به این نظام افزایش می‌یابد» گفت: در مقطع کنونی باید رسالت دینی و انقلابی خود را در عمل پیاده کنیم.

وی بیانات مقام معظم رهبری را چراغ هدایت انسان‌های جهان دانست و گفت: نباید تنها خود را محدود به بیانات رهبر در دیدارها و بیانیه‌ها کنیم بلکه باید در جهت تحقق فرامین و عمل به فرمایشات ایشان تلاش همه جانبه کنیم.

لطفی به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به گفتمان در کشور شود و در این راستا رسانه‌ها به ایفای نقش بپردازند.

وی ادامه داد: قطعا اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی بهترین علاج برای درمان وضعیت اقتصادی کشور و بیمه کردن انقلاب در برابر تحریم‌هاست.

وی با بیان این‌که «کشور کوبا از سال 1959 میلادی توسط دولت آمریکا تحریم شد و اکنون نیز در تحریم است» گفت: این تحریم‌ها هزار و 126 میلیارد دلار به اقتصاد کوبا ضربه زده است و از مصادیق کامل قتل عام است. اعضای مجمع عمومی سازمان ملل برای 22 امین بار متوالی به درخواست لغو تحریم و محرومیت‌ها علیه کوبا رای دادند اما دولت آمریکا با همراهی اسرائیل غاصب دست از تحریم‌ها برنداشته این درحالی است که روسای جمهور آمریکا در تبلیغات وسیع رسانه‌ای خود را حامی مردم کوبا می‌دانند.

معاون پارلمانی و حقوقی امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز گفت: بزرگداشت دهه فاطمیه باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر کشور برگزار شود.

وی همدلی و اتحاد را رمز موفقیت در پیشبرد کارها بیان کرد و گفت: مسئولان با حفظ حرمت‌ها جایگاه‌ها را محترم بشمارند و تنها برای اعتلای اسلام و انقلاب تلاش کنند.

وی با بیان این‌که «شورای هماهنگی تبلیغات هیچ‌گاه تفکر جناحی را در خود راه نخواهد داد» گفت: تبلیغات اسلامی برگرفته از خرد جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

لطفی در پایان بر هماهنگی در اجرای تمامی امور تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N178297

وبگردی