آفتاب

پیشنهاد صالحی به مجمع جهانی بیداری اسلامی

پیشنهاد صالحی به مجمع جهانی بیداری اسلامی

تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی به مجمع جهانی بیداری اسلامی پیشنهاد کرد به منظور استفاده تمامی امت اسلامی از نتایج نشست های این مجمع، بحث های این گونه نشست ها به طور مستمر در رسانه های شنیداری و دیداری مطرح شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم اختتامیه همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در این همایش اظهار داشت: با برگزاری اینگونه همایش ها مشکلات جهان اسلام شناسایی و با رفع آن زمینه تقویت روابط فراهم می شود و این واقعیتی است که ما شاهد بودیم.

وی افزود: در این همایش 6 نشست تخصصی به بررسی چالش ها و هندسه جدیدی که در جهان در حال رخ دادن است، پرداخته شد و همچنین جایگاه امت اسلام و چالش های پیش روی آنها و راه حل برون رفت درست از این چالش ها درجهت ارتقای جایگاه امت اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان انرژی اتمی اظهار امیدواری کرد که اینگونه بحث ها و نشست ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

صالحی ادامه داد: در صورت امکان یک کانال تلویزیونی و رادیویی باید برای اینگونه نشست ها دعوت شود که بحث ها را به صورت مستمر در رسانه های شنیداری و دیداری مطرح کنند تا جمع زیادی از امت اسلامی از نتایج این گفت و گو ها مطلع شوند.

سیام**9254 **9012**1535
کد N178217

وبگردی