آفتاب
همراه با ووشوکاران ایران در ترکیه

مربی تیم تالو ایران : به مربیان چینی نیاز داریم

مربی تیم تالو ایران : به مربیان چینی نیاز داریم

آنتالیا- ایرنا - ˈ تیمور بنی طالبی ˈ سرمربی تیم تالو ووشو جوانان ایران خواستار استفاده از مربیانی چینی در این رشته ورزشی شد.

وی که به همراه تیم ووشو جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان در ترکیه بسر می برد امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این مطلب را عنوان کرد.

بنی طالبی درپاسخ به این سوال که چرا تالو نتوانسته همچون ساندا در ایران پیشرفت داشته باشد،گفت: بحث اول این است که ما نیاز به مربیان طراز اول چینی داریم در سال های اخیر چند مربی چینی به ایران آمده اند که به غیر از یکی از آنان دیگران نتوانستند کمکی به ما داشته باشند.

وی اظهارداشت:هرچقدر مربی در سطح جهان شناخته تر باشد می تواند به ما کمک زیادی داشته باشد. من به عنوان یکی مربی ایرانی هیچ مشکلی با حضور مربیانی چینی نخواهم داشت.

وی ادامه داد: مربیان ایرانی خوبی داریم که می توانند در سنین پایه تالوکاران را آماده کنند اما پس از آن باید مربیان طراز اول چینی در کنار ما باشند.

وی درخصوص چگونگی حضور تیم تالو ایران در این مسابقات اظهارداشت :ما با شش ورزشکار به نام های ˈطاها بدیعی ، شاهین بنی طالبی ، محمد امین تیموری ، امیر حسین سلطانی ، امید دارابی و مهدی مختار پورˈ در مسابقات جهانی آنتالیا شرکت خواهیم کرد.

او افزود :40 ورزشکار را پس از مسابقات قهرمانی کشور به انتخابی های تیم ملی راه یافتند که پس از برگزاری اردوهای مختلف و همچنین انتخابی های متعدد شش ورزشکار فوق را انتخاب کردیم .

بنی طالبی تصریح کرد که خوشبختانه دو جلسه تمرین خوب در محل برگزاری مسابقات داشتیم و امید دارم که ورزشکاران ما بتوانند در بخش تالو نتایج خوبی را به دست آوردند.

وی ادامه داد : شرایط مسابقات با تمرینات کاملا متفاوت است اما اگر بچه ها بتوانند نود درصد توانایی خود را در زمان مسابقات به اجرا گذارند به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

او در پاسخ به این سووال که انتخاب پسرش شاهین بنی طالبی به عنوان نفر اصلی این تیم برایش مشکل ساز نبوده است ،گفت : به هر حال فشارهایی وجود داشت اما رییس فدراسیون ووشو در تمام مراحل انتخابی از نزدیک بازی ها را مشاهده کرد و مسلم شد که شاهین بهترین نفر است و امیدوارم که وی بتواند به نتایج خوبی دست یابد.

خاورم **3783* 230/1547
کد N178083

وبگردی