آفتاب
دوازدهمین جشنواره امام رضا(ع)

همایش‌های بخش دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع)اردیبهشت93 برگزار می‌شود

همایش‌های بخش دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع)اردیبهشت93 برگزار می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: سلسله همایش‌های علمی - پژوهشی بخش دانشگاهیان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، اردیبهشت ماه 93 در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدجوادجعفری به افتتاحیه همایش‌های بخش دانشگاهیان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد اردیبهشت ماه 93 علاوه بر همایش پژوهشی طب الرضا(ع)، میزبان مراسم افتتاحیه بخش دانشگاهیان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خواهد بود.

وی به عناوین همایش‌های پژوهشی بخش دانشگاهیان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: همایش علمی - پژوهشی طب‌الرضا(ع) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود و دانشگاه آزاد گناباد میزبان همایش ملی عرفان اسلامی در آموزه‌های رضوی است. همایش تعلیم و تربیت اسلامی در فرهنگ رضوی نیز در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش ملی سیره و معارف رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. همایش علمی - پژوهشی سلسلة الذهب هم در دانشگاه پیام نور نیشابور برگزار خواهد شد. دانشگاه علوم قرآنی سبزوار هم بهمن ماه امسال میزبان همایش قرآن کریم و میراث رضوی بود.

دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، گفت: با توجه به راهبرد توسعه زمانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، از دهه کرامت به طول سال، چند اتفاق مهم در این زمینه صورت پذیرفته است که یکی از آن اتفاقات بسیار ارزشمند برگزاری برنامه‌های دانشگاه‌های عضو جشنواره در اردیبهشت ماه است تا امکان بهره مندی دانشجویان و اساتید از این برنامه‌ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: متعاقب این برنامه‌ها هفته‌های فرهنگ رضوی آغاز خواهد شد که تا دهه کرامت ادامه دارد و در دهه کرامت نیز هم زمان در 31 استان و 75 کشور جهان، برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، که از سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) در سال 92 آغاز شده است در دهه کرامت سال93 اجرا خواهد شد.

وی به دستاوردهای علمی - پژوهشی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: امسال بیش از 60 عنوان کتاب از تولیدات جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، که محصول برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری است به چاپ رسیده و یا در دست چاپ است.

انتهای پیام

کد N177736

وبگردی