آفتاب
جمعی از نمایندگان در تذکر کتبی مطرح کردند

تسریع در پرداخت تسهیلات توسعه ملی به واحدهای تولیدی

تسریع در پرداخت تسهیلات توسعه ملی به واحدهای تولیدی

تهران-ایرنا- جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رییس جمهوری خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، این تذکر که از سوی محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، از سوی بنایی، سبحانی نیا، جلیلی، پورابراهیمی، حاجی دلیگانی، تاجگردون، عزیزی، زمانیان، دهکردی، شکری، نوباوه، کولیوند، اکبریان، مظفری، توکلی، حسینی، پیرمؤذن، ثروتی، علیپور، صامری، حسین زاده، فتاحی، آصفری، اسدی، سعدون زاده، کائیدی، شریعتی، مفتح و حسن نژاد مطرح شد.

ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان به وزیر امور خارجه درباره ملاقات نمایندگان اتحادیه اروپا با محکومان فتنه که در شأن نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نیست تذکر داد.

وی همچنین به وزیر نیرو در خصوص عدم تحقق تغییر سیستم خنک کننده نیروگاه هزار مگاواتی شهید مفتح از تر به خشک که در سال 92 به اتمام رسیده، تذکر داد.

نماینده مردم همدان همچنین به وزیر علوم در خصوص پذیرش بی رویه و بدون توجه به امکانات لازم در دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در دانشگاه های غیردولتی که از یک سو سبب افزایش سقف بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و از سوی دیگر سبب افت تحصیلی دانشگاه ها شده، تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب درباره تسریع در آبرسانی به روستاهای فاقد آب،تسریع در پرداخت پاداش و حق الزحمه بازنشستگان آموزش و پرورش و ساخت ساختمان دیالیز بیمارستان سراب به وزیران نیرو،آموزش و پرورش و راه وشهرسازی تذکر داد.

سیام(3)**2021**1535
کد N177714

وبگردی