آفتاب
رییس کمیسیون اصل نود مجلس :

دیدگاه های وزیر ارشاد منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است

دیدگاه های وزیر ارشاد منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور روز گذشته وزیر ارشاد در این کمیسیون برای پاسخگویی به برخی شکایات نمایندگان گفت: خوشبختانه دیدگاه آقای جنتی منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است.

«محمدعلی پورمختار» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با بیان این که وزیر ارشاد برای اولین بار در این کمیسیون حضور یافته بود گفت: روز گذشته بیشتر جنبه آشنایی و معارفه نمایندگان با وزیر ارشاد را داشت و با وی درباره نحوه اجرای برنامه هایی که برای رای اعتماد به صورت شفاهی و مکتوب بیان کرده بودند بحث هایی صورت گرفت.

نماینده مردم کبودرآهنگ اظهارداشت: نمایندگان مجلس دغدغه هایی داشتند از حیث اتفاقاتی که در فضای فرهنگی و مطبوعاتی کشور طی روزهای اخیر رخ داده که خوشبختانه دیدگاه وزیر ارشاد و معاونین وی منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب و اکثریت مردم است.

وی ادامه داد: در این جلسه به وزیر ارشاد تاکید شد که نگاه اکثریت مردم دیندار را در نظر بگیرند و اگر تعدادی هم هستند که ساختارشکنی می کنند و افراد بی اعتقادی می باشند به هیچ وجه نباید مورد ملاک و ارزیابی برای سوء استفاده از آزادی در کشور قرارگیرند.

رییس کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: آزادی این است که حفظ حقوق و امنیت اخلاقی اکثریت جامعه مورد احترام قرار گیرد و براساس خواست این اکثریت گام برداشته شود که قرار شد وزارت ارشاد تمامی تلاش خود را برای حرکت در این مسیر انجام داده و آن را تقویت کند.

سیام(4)**9103***9132 *1449
کد N177606

وبگردی