آفتاب

یک سایت خبری ترکیه خبر داد: همکاری عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ایران

یک سایت خبری ترکیه خبر داد: همکاری عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ایران

یک سایت خبری ترکیه در تحلیلی از حمایت مالی عربستان سعودی از فعالیتهای رژیم صهیونیستی برای توقف برنامه هسته ای ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت خبری دنیا بولتن، ترکیه در تحلیلی درباره اتحاد برخی کشورهای منطقه علیه برخی دیگر نوشت: در طول چند ماه اخیر همکاری‌های عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی علیه ایران آشکار شده است. عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی علیه ایران و سوریه با یکدیگر همکاری‌های اطلاعاتی مشترک دارند و این همکاری‌ها در سطوح عالی ادامه می‌یابد. اینگونه همکاری‌ها علیه ایران نیازمند مبالغ هنگفتی است.

این سایت خبری با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران، آورد: این رژیم برای اینکه بتواند به هر شکل ممکن فناوری هسته‌ای ایران را متوقف کند به هر کاری دست می‌زند که در این میان می‌توان به ترور دانشمندان هسته‌ای و یا نفوذ برخی ویروس‌ها مانند استاکس نت سیستم های مرتبط با فعالیتهای هسته ای اشاره کرد. عربستان سعودی در واقع به عنوان منبع و حمایت‌کننده مالی اینگونه فعالیت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران است.

به نوشته این سایت خبری، گفته می‌شود میزان حمایت مالی عربستان سعودی از فعالیت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران بیش از یک میلیارد دلار است. همچنین همکاری عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی می‌تواند حاوی پیام‌های مهمی برای آمریکا باشد و یکی از این پیام‌ها این است که اکنون رژیم صهیونیستی توانسته است در منطقه خاورمیانه یک شریک صمیمی برای خود بیاید که این مساله بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N177202

وبگردی