آفتاب
علیپور بنکداری در تذکری شفاهی:

150 تولیدکننده استان مازندران در بلاتکلیفی به سر می‌برند

150 تولیدکننده استان مازندران در بلاتکلیفی به سر می‌برند

استان مازندران با استانداران موجود به قهقرا می‌رود/ 150 نفر از تولیدکنندگان استان ما به دلیل ندانم‌کاری صندوق توسعه ملی در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

نماینده قائمشهر و سوادکوه در تذکری به رئیس جمهور با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: 150 نفر از تولیدکنندگان استان ما به دلیل ندانم‌کاری صندوق توسعه ملی در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال علیپور بنکداری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به وزیر امور خارجه به جهت دیدار نماینده اتحادیه اروپا با برخی از محکومین فتنه 88 تذکر داد و آن را وادادگی در وزارت امور خارجه عنوان کرد و خواستار پاسخگویی وزارت امور خارجه در رابطه با این موضوع شد.

وی در تذکری دیگر به رئیس جمهور با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: 150 نفر از تولیدکنندگان استان ما به دلیل ندانم‌کاری صندوق توسعه ملی در بلاتکلیفی به سر می‌برند. 

نماینده قائمشهر و سوادکوه در تذکری دیگر به وزیر کشور گفت: استان مازندران با استانداران موجود به قهقرا می‌رود چرا که افراد مشکل‌داری که در فتنه 88 دست داشتند و دارای محکومیت قضایی هستند در تشکیلات استانداری منصوب شدند. 

علیپور بنکداری در ادامه این مطلب وزیر کشور را مورد خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر به این موضوع رسیدگی نمی‌کنید ما خودمان با شکایت به کمیسیون اصل 90 و یا قوه قضاییه این موضوع را پیگیری می‌کنیم. 

وی همچنین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عیدی بازنشستگان فولاد کشور تذکر داد و ابراز امیدواری کرد که اتفاقی که در سال گذشته افتاد که در نتیجه آن بازنشستگان فولاد کشور تنها 150 هزار تومان عیدی دریافت کردند، اتفاق نیفتد. 

 

کد N177187

وبگردی