آفتاب

غرضی: دولت یازدهم قصد ندارد به اختلافات عمق ببخشد/توسعه سیاسی در سال آتی بیشتر شود

غرضی: دولت یازدهم قصد ندارد به اختلافات عمق ببخشد/توسعه سیاسی در سال آتی بیشتر شود

سیدمحمد غرضی با بیان اینکه "ملت ایران توانست به بهترین وجه از سال 92 عبور کند"، گفت: امیدواریم که کشور در سال آینده بتواند از لحاظ اقتدار سیاسی به توسعه بیشتری برسد.


یک فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضمن ارائه ارزیابی خود از شرایط سیاسی کشور در سال 92، اظهار کرد: بسیار باعث افتخار ملت ایران است که توانست به بهترین وجه ممکن از سال 92 عبور کند.

 




 


وی با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری، افزود: قبل از برگزاری انتخابات، دشمنان انقلاب همواره گفتند که در انتخابات بیش از پانزده میلیون نفر از مردم شرکت نخواهند کرد اما مشاهده کردیم که مردم با تجمعی 37 میلیونی وارد میدان شدند و روزگار ایران در سطح جهانی را بسیار تابناک کردند.


 




 


این فعال سیاسی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، توانایی سیاسی خود را به بهترین وجه ممکن به دنیا نشان دادند و موجب شدند تا آمریکا عقب‌نشینی کرده و شمشیرهای خود را غلاف کند.


 




 


غرضی با تاکید بر اینکه "مردم در سال 92 با اعتقاد کامل به بیانات رهبری توانستند حماسه سیاسی مورد نظر ایشان را محقق کنند"، ابراز عقیده کرد: کسانی که در این سال پای صندوق‌های رأی نیامدند، حقوق ضعفا و حقوق ملت را تضعیف کردند و این حق بر گردن آنهاست؛ چراکه چنانچه آنها می‌آمدند و تعداد رای‌دهندگان به بیش از پنجاه میلیون نفر می‌رسید، آمریکا با گام‌های بیشتری عقب‌نشینی می‌کرد.


 




 


وی با بیان اینکه "اثبات این موضوع که اجماع توسط ملت انجام می‌شود، مهمترین تفاوت سال 92 با سال‌های پیش از آن است"، اظهار کرد: در سال 92 گروه‌ها و احزاب سیاسی بخاطر اراده ملی عقب‌نشینی کردند و به این باور رسیدند که در نظام اسلامی اجماع تنها توسط ملت انجام می‌شود.


 




 


غرضی در پایان با بیان اینکه "امیدواریم در سال 93 شرایط کشور از نظر سیاسی به مراتب نسبت به سال‌های گذشته توسعه بیشتری پیدا کند"، گفت: با توجه به اینکه دولت یازدهم قصد ندارد به اختلافات عمق ببخشد و همچون دولت قبلی دائم در تعارض با دستگاه‌های دیگر باشد، امیدواریم به یاری خدا در سال آینده کشور از لحاظ سیاسی به توسعه بیشتری دست پیدا کند.


 




 


انتهای پیام


           
کد N176093

وبگردی