آفتاب

شرط کمیسیون فرهنگی برای جلوگیری از طرح سوال از وزیر کشور در صحن علنی

شرط کمیسیون فرهنگی برای جلوگیری از طرح سوال از وزیر کشور در صحن علنی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد این کمیسیون برای ساخت و پخش نماهنگ و انیمیشن در صداوسیما برای ترویج حجاب و عفاف خبر داد.

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوال آقایان مطهری و موسوی لارگانی درخصوص حجاب و عفاف در جلسه امروز حاضر شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی سوالات و توضیحات وزیر کشور، نمایندگان از پاسخ‌ها قانع نشدند که کمیسیون فرهنگی پیشنهادی ارائه کرد تا سوالات به صحن علنی نرود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد این بود که کار مشترکی میان وزارت کشور، ناجا و صداوسیما اجرا شود.

طاهری در ادامه توضیح داد: بنا شد در ساعات پربیننده تلویزیون، نماهنگ‌ها و انیمیشن‌هایی درخصوص حجاب و عفاف، هشدارها و قوانین مربوط به آنها ساخته و پخش شود که اگر شاهد آثار آن در جامعه بودیم، سوالات از وزیر ملغا بماند در غیر این صورت به هیات رییسه ارسال می‌شود.

وی در پایان گفت: وزارت کشور باید موضوع را پیگیری کند، البته صداوسیما قطعا با مشکل بودجه در ساخت چنین انیمیشن‌هایی مواجه خواهند بود.

انتهای پیام

کد N175568

وبگردی