آفتاب

پیگیری موضوع ادغام بیمه‌ها در کمیسیون اجتماعی

پیگیری موضوع ادغام بیمه‌ها در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع ادغام بیمه‌ها و حل مشکلات مالی آنها در این کمیسیون خبر داد.

ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: پیگیری و بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار داشت که مورد بحث قرار گرفت.

وی همچنین از پیگیری موضوع ادغام بیمه‌ها و حل مشکلات مالی آنها خبر داد و افزود: در جلسه امروز از سازمان‌های بیمه‌گر دعوت به عمل آمده بود که این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد که گزارشی از وضعیت بیمه‌ها و تعامل آنها با وزارت بهداشت و بخش سلامت ارائه شد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مسوول بیمه تامین اجتماعی به همراه کارشناسان مربوطه و همچنین معاونین بیمه سلامت ایرانیان در این جلسه حضور داشتند که توضیحات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

عبدی ادامه داد: از جمله دغدغه‌های مطرح شده چندگانگی در بخش تعرفه‌ها در دانشگاه‌های دولتی، تامین اجتماعی و بخش خصوصی بود که که هر بیمارستان با شیوه‌های مختلفی این کار را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ضرورت ادغام صندوق‌های بیمه‌ای مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر بیمه‌های زیادی در خدمات درمانی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح وجود دارد که بنا شد همسان سازی خدمات بیمه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N175531

وبگردی