آفتاب
دادستان کرمانشاه خبر داد

انهدام باند جعل و کلاهبرداری در قالب لباس روحانیت

انهدام باند جعل و کلاهبرداری در قالب لباس روحانیت

دادستان کرمانشاه از کشف و دستگیری یک باند جعل و کلاهبرداری در قالب لباس روحانیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی ملکی با اعلام خبر انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری، اظهار کرد: اعضای این باند با توسل به اعمال متقلبانه فراوانی که داشته‌اند اقدامات جاعلانه خود را در سطح وسیع انجام می‌دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: باندی که به همت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه با دستور قضایی مقتضی و عملیات شبانه روزی آن هم در خارج از استان کشف و دستگیر شده‌اند با تلبس به لباس مقدس روحانیت و سایر پوشش‌های غیر واقعی و صدور کارت‌های شناسایی مجعول و فراوان اهداف خود را پیش می‌برده اند که با زحمات قابل تقدیر نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری در چنگال قانون گرفتار شدند.

وی ادامه داد: از این افراد مقادیر بسیار زیادی اوراق و سربرگ‌های ادارات و سازمان‌های مختلف، مهر، سلاح‌های سرد و همچنین مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده است.

ملکی ضمن تاکید مواضع مصرح دستگاه قضایی استان از برخورد قاطع و قانونی دادگستری با جرایم سازمان یافته گفت و تاکید کرد: چنانکه تاکنون در عمل نشان داده‌ایم به هیچ وجه با چنین مجرمین و جرایمی که امنیت عمومی را دستخوش خدشه می‌کنند و خط قرمزهای قانون و هنجارهای اجتماعی را زیر پا می گذارند رافت و ترحمی به خرج نمی‌دهیم.

انتهای پیام

کد N174922

وبگردی