آفتاب
وكیل مدافع رئیس‌جمهوری پیشین پاكستان:

مشرف تنها در صورت تضمین امنیت در دادگاه حاضر می‌شود

مشرف تنها در صورت تضمین امنیت در دادگاه حاضر می‌شود

«احمدرضا كسوری» در جریان جلسه دادگاه با ارائه هشدار‌های امنیتی كه توسط وزارت كشور پاكستان صادر شده بود، تاكید كرد كه مشرف تنها بعد از آن‌كه دادگاه امنیت وی را تضمین كند، در جلسه محاكمه حاضر خواهد شد.

وكیل «پرویز مشرف» رئیس‌جمهوری پیشین پاكستان در دادگاهی ویژه كه برای رسیدگی به پرونده این مقام سابق تشكیل شده بود، تاكید كرد كه موكلش تنها بعد از تضمین امنیت وی در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری نیوز، «احمدرضا كسوری» در جریان جلسه دادگاه با ارائه هشدار‌های امنیتی كه توسط وزارت كشور پاكستان صادر شده بود، تاكید كرد كه مشرف تنها بعد از آن‌كه دادگاه امنیت وی را تضمین كند، در جلسه محاكمه حاضر خواهد شد.

دادگاه ویژه پاكستان به ریاست «فیصل عرب» صبح امروز – سه‌شنبه – برای رسیدگی به پرونده مشرف تشكیل جلسه داد. این دادگاه به مشرف دستور داده بود در جلسه امروز حاضر شود.

وزارت کشور پاکستان پیش از این طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، نخست‌وزیر و وزارت دفاع پاکستان اعلام کرد كه آژانس‌های امنیتی نگران هستند که پرویز مشرف مانند «سلمان تیسیر» فرماندار سابق استان پنجاب پاکستان که در سال ۲۰۱۱ توسط محافظ خود ترور شد، هدف حمله قرار گیرد.

در این نامه احتمال حمله به مشرف توسط بمب كنار جاده‌ای نیز مطرح شده است.

کد N174807

وبگردی