آفتاب
رییس دادگستری استان قزوین:

مسئولان در واگذاری اراضی ملی به اصرارها توجه نکنند

مسئولان در واگذاری اراضی ملی به اصرارها توجه نکنند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان توجه داشته باشند که مصلحت‌ها و اصرارها نباید جایگاهی در عرصه واگذاری اراضی ملی داشته باشد، هر جایی که ضرورت استانی ایجاب کند باید از ظرفیت‌های منابع طبیعی هم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، جمال انصاری در شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین، اظهار کرد: گزارش عملکرد این جلسه نشان می‌دهد که روند کارها شتاب داشته است.

وی ادامه داد: سال 92 دستگاه قضایی کارهای بی‌نظیری را به انجام رسانده است و این امر را می‌توان در روند پرشتاب صدور احکام و اجرای آن شاهد بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: باید به یاد داشته باشیم که پیشگیری و برخورد به تنهایی کفایت نمی‌کند، یعنی اقدامات مختلفی اتفاق خواهد افتاد و ممکن است در کارها انحرافی باشد ولی لازم است به دقت بررسی کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی از انفال و منابع طبیعی سخن می گوییم این مطلب بدان معناست که باید در این حوزه به صورت جامع نگاه کرد؛ یعنی زنجیره آب و خاک در کنار هم می توانند ارزش مناسب داشته باشند. در این صورت است که ما هم امانتدار و هم بهره بردار خوبی خواهیم بود.

انصاری خاطرنشان کرد: باید موضوع استفاده از مشارکت مردمی را جدی بگیریم. با تعامل منطقی می‌توان با مردم جامعه مشارکت داشت و به ضرورت‌ها عمل کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: باید اقدامات را طوری برنامه‌ریزی و تدبیر کنیم که نقطه برخورد نداشته باشیم، البته اگر لازم باشد دستگاه قضایی در موارد لازم با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N174685

وبگردی