آفتاب
پس از 4 روز از ناپدید شدن هواپیما مطرح شد

یک ایرانی بلیت مسافران غیر قانونی پرواز مالزی را تهیه کرده است

یک ایرانی بلیت مسافران غیر قانونی پرواز مالزی را تهیه کرده است

علی برای این دو مسافر درخواست بلیت و مسیر ارزان‌ قیمت برای سفر اروپا کرده بود و به هیچ عنوان در خصوص رزرو بلیت برای مسیر کوآلالامپور پکن آمستردام چیزی نگفته بود.


 


روزنامه فاننشال تایمز اعلام کرد که بلیت‌های فروخته شده به دو مسافر غیر قانونی در هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی مالزی توسط یک ایرانی در تایلند تهیه شده است.


 




 


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، فایننشال تایمز در گزارش خود به نقل از نماینده یک آژانس گردشگری در تایلند که بلیت‌های مسافران دارای پاسپورت جعلی را فروخته است، عنوان کرد که یک فرد ایرانی برای خرید این بلیت‌ها اقدام کرده است.


 




 


خانم "بنجامین کروتنیت" گفته است که این بلیت‌ها را به درخواست یک دلال (ایجنت) ایرانی به نام "علی" رزرو کرده است.


 




 


او تصریح کرد که اولین درخواست علی برای رزرو دو بلیت ارزان‌ قیمت به اروپا برای این دو مسافر در روز اول ماه مارس صورت گرفت.


 




 


او به فایننشال تایمز گفت که رزرو بلیت توسط دلا‌ل‌ها امری طبیعی است و در قبال آن پول اندکی توسط دلال‌ها دریافت می‌شود.


 




 


به گفته این خانم، علی برای این دو مسافر درخواست بلیت و مسیر ارزان‌ قیمت برای سفر اروپا کرده بود و به هیچ عنوان در خصوص رزرو بلیت برای مسیر کوآلالامپور پکن آمستردام چیزی نگفته بود.


 




 


این خانم در ابتدا برای یکی از مسافران از خط هوایی اتحاد و برای دیگری از خط هوایی قطرایرویز بلیت رزرو کرده بود اما به دلیل تماس نگرفتن علی این بلیت‌ها کنسل شده بود.


 




 


پس از تماس دوباره علی در روز پنجشنبه گذشته بلیت‌های این پرواز برای دو مسافر فوق رزرو شده بود.


 




 


به گزارش فایننشال تایمز، دوست علی پول بلیت‌ها را پرداخته و هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد علی از اینکه این دو مسافر با پاسپورت‌های جعلی سفر می‌کنند، اطلاع داشته است.


 




 


انتهای پیام


           
کد N174006

وبگردی