آفتاب

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها/اردنی ها خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها/اردنی ها خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی و تظاهرات مردم اردن در اعتراض به کشته شدن قاضی اردنی فلسطینی الاصل توسط نظامیان رژیم صهیونیستی و درخواست برای اخراج سفیر این رژیم از خبرهای مربوط به فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به گروهی از تظاهر کنندگان فلسطینی در رام الله، یک جوان 20 ساله فلسطینی را هدف تیراندازی قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

یک منبع امنیتی صهیونیستی در توجیه این اقدام جنایتکارانه صهیونیستها مدعی شد این جوان فلسطینی به سمت نیروهای پلیس اسرائیلی سنگ پرتاب می کرد و نیروهای امنیتی نیز وی را هدف تیر اندازی قرار دادند.

همچنین روز دوشنبه نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی یک قاضی اردنی فلسطینی الاصل را در گذرگاه الکرامه حد فاصل کرانه باختری و اردن به شهادت رساندند که این اقدام خشم مقامات و مردم اردن و همچنین فلسطینی ها را برانگیخت و امان خواهان انجام تحقیقات فوری رژیم صهیونیستی در این باره شد.

در همین راستا دهها نفر از شهروندان اردنی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در نزدیکی سفارت تل آویو خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورشان شدند. پارلمان اردن پیشتر رای به اخراج سفیر صهیونیستها داده بود.
 

کد N173834

وبگردی