آفتاب

تصویب تاپ چارت دانشگاه آزاد در هیات امنای مرکزی

تصویب تاپ چارت دانشگاه آزاد در هیات امنای مرکزی

دومین جلسه هیات رئیسه سازمان مرکزی سما به ریاست دکتر حمید میرزاد برگزار شد و در این جلسه پس از بررسی مصوبات کمیسیون دائمی شورای این سازمان به پیشنهاد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دفترامور بین الملل سما در ساختار سازمانی به اداره کل و زیر نظر ریاست سازمان ارتقاء یافت.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دومین جلسه هیات رئیس سازمان مرکزی سما با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل سازمان سما برگزار شد، در این جلسه 11 مصوبه کمیسیون دائمی شورای سازمان سما در حضور هیات رئیسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت هر 11 مصوبه پیشنهادی به تصویب رسید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام قلی زاده، رئیس سازمان سما ضمن خوشامدگویی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: نقش سازمان سما در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار شده زیرا دکتر میرزاده سازمان سما را جدی گرفته و این موضوع در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی بی نظیر است.

در این جلسه موضوع بررسی چارت سازمانی سما به بحث گذاشته شد که دکتر میرزاده با اشاره به این موضوع که تاپ چارت دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای مرکزی به تصویب رسیده است، گفت: در جلسه هیات امنای مرکزی مقرر شد که جزییات زیر مجموعه تاپ چارت کلان دانشگاه توسط کمیسیون دائمی هیات امناء مورد بررسی قرار گیرد و سازمان سما مانند دیگر معاونتهای دانشگاه آزاد چارت پیشنهادی آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

در ادامه این جلسه، موضوع فعالیت دفاتر آموزشی کشورهای فارسی زبان که مورد تاکید آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر میرزاده و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی است، مورد بررسی قرار گرفت که این دفتر در چه قسمتی از چارت سازمانی سما قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت دفاتر آموزشی کشورهای فارسی زبان در ساختار سازمان سما، خاطرنشان کرد: این دفاتر به دلیل نوع فعالیتی که دارد نباید به گونه ای باشد که جدا از دفتر اموربین الملل این سازمان قرار بگیرد، بنابراین با تغییر چارت سازمانی سما می توان از موازی کاری جلوگیری کرد و چابک سازی سیستم را افزایش داد.

میرزاده با اشاره به انعطاف سیستمی اظهارداشت: من مخالف انجماد سیتسمی هستم چراکه سیستم اداری و سازمانی باید انعطاف داشته باشد، به همین منظور می توان دفاتر آموزشی کشورهای فارسی زبان را در دفتر امور بین الملل سازمان سما جانمایی کرد.

انتهای پیام

کد N173755

وبگردی