آفتاب

توضیحات وزیر کشور در مورد تاخیر در انتصاب استاندار خراسان رضوی و جو رسانه‌ای علیه نجار

توضیحات وزیر کشور در مورد تاخیر در انتصاب استاندار خراسان رضوی و جو رسانه‌ای علیه نجار

مهر نوشت:

امروز عصر مراسم معارفه آخرین استاندار دولت یازدهم برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

حسن سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور، سیدسهولت مرتضوی شهردار مشهد، محمدزاده رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی، حسین علی امیری قائم مقام وزیر کشور و همچنین رحمانی فضلی در این مراسم حضور داشتند. عدم شرکت نماینده ولی فقیه، آیت‌الله علم الهدی از دیگر نکات مورد توجه در این مراسم بود.

در این مراسم وزیر کشور با اشاره به تحلیل‌ها و شایعه‌های مختلف در مورد استانداری جدید خراسان رضوی گفت: در این مراسم می‌خواهم توضیحات لازم را در مورد علت تاخیر انتخاب خراسان رضوی بگویم تا واقعیت را از زبان خودم بشنوید.

وزیر کشور با ابراز تاسف از عدم انتصاب مجدد فروزان مهر به عنوان استاندار خراسان رضوی گفت: فروزان مهر از همین الان معاون اقتصادی من در وزارت کشور خواهد بود.

همچنین رحمانی فضلی با بیان اینکه بعد از آقای فروزان مهر به گزینه دیگری برای استانداری خراسان رضوی رسیدیم گفت: اسماعیل نجار نیز برای استانداری مطرح بود که متاسفانه به دلیل شایعات استان کرمان جو منفی علیه ایشان زیاد شد پیش از این در برخی از رسانه‌ها گفته شده بود نجار در زمانی که استاندار کرمان بود از سفر هاشمی رفسنجانی به این شهر جلوگیری کرده بود.

وزیر کشور با بیان اینکه به اسماعیل نجار ظلم شده است، گفت: من او را معاون خودم در وزارت کشور خواهم کرد.

بنابراین با این گفته وزیر کشور، پیش بینی می‌شود اسماعیل نجار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران منصوب شود.

همچنین فروزان مهر با اشاره به تاخیرها در انتخاب استانداری خراسان رضوی گفت: هر هفته خبرنگارها در مورد انتصاب استاندار جدید سوال می کردند و در واقع موضوع مطرح شده بود که "شاید این چهارشنبه بیاید شاید".

فروزان مهر با اشاره به گمنام بودن استاندار جدید گفت: برای استانداری خراسان رضوی همه اسمها مطرح بود به جز آقای رشیدیان و شاید گمنام بودن ایشان به دلیل پستهای اطلاعاتی بوده که داشته است.

45503

کد N173377

وبگردی