آفتاب

تاکید فرمانده کل ارتش بر لزوم توجه هرچه بیشتر به مسئله بومی سازی

تاکید فرمانده کل ارتش بر لزوم توجه هرچه بیشتر به مسئله بومی سازی

همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه های ارتش باید با تکیه بر ایمان و خلاقیت در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا به بومی‌سازی تجهیزات بپردازند.

دفاع > ارتش- همشهری آنلاین:
فرمانده کل ارتش گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه های ارتش باید با تکیه بر ایمان و خلاقیت در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا به بومی‌سازی تجهیزات بپردازند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشگر ستاد عطاالله صالحی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی و کاربردی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش این مطلب را بیان کرد.

سرلشگر صالحی در جریان این بازدید که فرمانده نیروی هوایی و فرمانده دانشگاه شهید ستاری وی را همراهی می‌کردند از توانایی‌های دانشجویان دانشگاه شهید ستاری ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: سعی و تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی همچون گذشته می‌بایست مبتنی بر ایمان، تفکر، بروز خلاقیت و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز در خدمت این نظام و در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا باشد.

فرمانده کل ارتش افزود: حفظ نیروهای نخبه موجود در ارتش به ویژه این دانشگاه یکی از وظایف اصلی فرماندهان ارتش بوده و بکارگیری دانش اساتید و انتقال تجارب آنان به نسل جوان و آینده ساز نیز از نیازهای اساسی نیروهای مسلح است.

سرلشگر صالحی همچنین از فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری خواست ضمن پیگیری ثبت اختراعات و ایده های مطرح شده در این نمایشگاه در ایجاد رابطه ای سازنده و تاثیرگذار میان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی- دفاعی کشور تلاش کنند.

در نمایشگاه توانمندی های دانشگاه هوایی شهید ستاری، ابداعات، اختراعات، طرح ها و تجهیزات بومی سازی شده که برای نخستین بار در سطح کشور توسط اساتید و دانشجویان دانشکده های پرواز، هوا و فضا، علوم پایه و مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل هوایی صورت گرفته به نمایش درآمد.

کد N172922

وبگردی