آفتاب

ضبط صحنه‌های «پایتخت 3» در حضور نمایندگان مجلس

ضبط صحنه‌های «پایتخت 3» در حضور نمایندگان مجلس

سیروس مقدم صبح امروز در لوکیشن مرکز توانبخشی عمل واقع در زعفرانیه اعلام کرد: تا به حال تصویربرداری 80 درصد از مجموعه «پایتخت 3» به پایان رسیده است و ساخت موسیقی، مونتاژ و صداگذاری این کار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، سریال «پایتخت» امروز (دوشنبه) میزبان جمعی از نمایندگان مجلس است و مدیر شبکه اول سیما هم در پشت صحنه این سریال نوروزی حاضر شده است.

مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: تا دهم فروردین سال 93 درگیر ساخت «پایتخت 3» هستیم؛ ضمن اینکه تاکنون همه بازیگران اصلی این مجموعه مقابل دوربین رفته‌اند.

مقدم در ادامه درخصوص ساخت سری سوم «پایتخت» و استقبال مردم از این مجموعه تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم سری سوم پایتخت را بسازیم صحبت‌های زیادی شد ولی مهمترین دلیل ساخت سری سوم این مجموعه این بود که بعد از «پایتخت 2» صداوسیما یک نیازسنجی برگزار کرد در خصوص اینکه آیا مخاطبان همچنان اشتیاق دیدن پایتخت‌های بعدی را دارند یا خیر، که در نهایت نتیجه این نیازسنجی نشان داد که مردم همچنان سراغ «پایتخت» را می‌گیرند؛ بر این اساس ما نشست‌هایی درخصوص ساخت سری سوم این مجموعه با عوامل و تیم نویسنده داشتیم و ضمن اینکه احساس کردیم در سریال «پایتخت» خانواده‌ای شکل گرفته که می‌شود از آن قصه‌های جذابی را درآورد.

مقدم همچنین تأکید کرد: بنای ما برای «پایتخت 3» این است که این مجموعه در سری سوم گامی رو به جلو باشد و حرف‌های تازه‌ای را برای مخاطبان داشته باشد و در واقع بتوانیم خوراک خوبی برای مردم در ایام نوروز تهیه کنیم؛ ضمن اینکه بیشترین تلاشمان این است که در این مجموعه به تکرار نیفتیم.

کارگردان سریال «پایتخت» همچنین در ادامه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد:‌ حدود شش ماه برای مجموعه «پایتخت 3» پیش تولید داشتیم و در حال حاضر 80 درصد از کل تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است.

این کارگردان تلویزیون همچنین درخصوص قصه‌های «پایتخت 1، 2 و 3» به خبرنگاران گفت: در سری اول از این مجموعه مفهوم کلی مهاجرت پیش آمد و در قسمت دوم با نماد گلدسته و گنبد به موضوع مسلمان بودن و ایرانی بودن پرداختیم که در سری سوم از این مجموعه هم با کشتی‌گیری نقی به غرور ملی توجه خواهیم داشت.

مقدم در پایان گفت: حضور نمایندگان مجلس سر صحنه «پایتخت» برایمان دلگرمی است.

به گزارش ایسنا، مجری طرح سریال «پایتخت 3» علیرضا نجف‌زاده هم در این لوکیشن به خبرنگاران گفت: در حال حاضر سکانس مربوط به بیمارستان ضبط می‌شود که اکنون قسمت نهم از مجموعه در حال تصویربرداری است. قسمت نهم مربوط به اصابت تیر شکارچی به محیط‌بان است که با حضور شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی همراه است.

انتهای پیام

کد N172555

وبگردی