آفتاب

آغاز بکار نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان

آغاز بکار نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان

استاندار کرمان گفت:‌ افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان، زنجیره زیرساخت‌های استان جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را کامل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز در مراسم آغاز به کار نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان اظهار کرد: به منظور تکمیل زنجیره زیرساخت‌های استان کرمان و توسعه، دفتر نمایندگی وزیر امور خارجه در کرمان افتتاح می‌شود.

وی با تشکر از وزارت امور خارجه تشکر در زمینه افتتاح این دفتر را در استان زرخیز و پهناور کرمان، افزود: افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان، زنجیره زیرساخت‌های استان جهت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را کامل می‌کند.

رزم حسینی تصریح کرد: کرمان در زمینه‌های مختلف مزیت دارد و مردم سخت کوش و نجیب که در طول قرن‌ها با کویر مبارزه و در کشاورزی یک استان نمونه به دنیا عرضه کرده‌اند، نخستین مزیت استان هستند.

وی با اشاره به اینکه 25 درصد باغات کشور در استان کویری کرمان وجود دارد، بیان کرد: بعد از انقلاب کرمانی‌ها در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس نقش موثری داشته‌اند و اکنون در امر توسعه جزو استان‌های درجه یک و دو کشور بوده و در شأن کشور برای توسعه گام بر می‌دارد.

استاندار کرمان اظهار کرد: در میراث فرهنگی، قدمت 6 هزار ساله داریم و در هر شهرستانی یک اثر فرهنگی و جاذبه طبیعی گردشگری وجود دارد و کویر کرمان زیباترین کویر است.

وی افزود: کرمان در بخش معدن، استان درجه یک کشور است و در مس، سنگ آهن، کرومیت، تیتانیوم و عناصر نادر، استان کرمان پیشتاز است.

رزم حسینی تصریح کرد: در بخش کشاورزی در جنوب استان بیش از 4.5 میلیون تن انواع محصولات تولید می‌کنیم و توانایی صادرات به کشورهای دیگر دارند.

وی بیان کرد: مهم ترین امر وحدت و همدلی بین مدیریت استان، نمایندگان و ائمه جمعه در استان کرمان است و همه این امور موجب شده مسیر را برای توسعه و رفاه پایدار برای مردم هموار کنیم.

استاندار کرمان گفت: افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجی ثمرات زیادی برای استان در راستای تهسیل ورود گردشگران و سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان و کرمانیان خارج از کشور دارد و همه دستگاه‌های اجرایی استان به منظور اینکه توسعه و کار برای کشور جهاد است، همکاری دارند.

انتهای پیام

کد N172512

وبگردی