آفتاب

تاکید نمایندگان بر لزوم "جلوگیری از افراطی‌گری" در دیدار با رییس‌جمهور

تاکید نمایندگان بر لزوم "جلوگیری از افراطی‌گری" در دیدار با رییس‌جمهور

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که در دیدار امروز اعضای این فراکسیون با رئیس‌جمهور راهکارهای تعامل و همکاری دولت و مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: نشست امروز پیرو درخواست رهروان برگزار شد و در آن، نگاه فراکسیون در مورد مسائل اقتصاد و به خصوص اقتصاد مقاومتی و تعامل با دولت مطرح شد.

وی افزود:‌در این جلسه نمایندگان مباحث مربوط به راهکارهای افزایش همکاری و تعامل مجلس و دولت را مطرح کردند و بر این موضوع تاکید نمودند که دولت تدبیر و امید باید از برخی افراطی‌گری‌ها جلوگیری کند و افرادی که به دنبال نگاه‌های تند و افراطی‌ هستند را مهار نمایند. این افراد می‌توانند به تعامل بین دولت و مجلس ضربه وارد کنند.

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: فراکسیون رهروان ولایت می‌تواند تعامل خوبی با دولت داشته باشند و در کنار هم به حل مسائل کشور کمک کنند. بر همین پایه، نمایندگان عضو فراکسیون در این جلسه مباحثی در خصوص نگاه مشترک مجلس و دولت و راه‌های تعامل بیشتر را مطرح کردند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه در این جلسه علی لاریجانی حضور نداشت، گفت: در این جلسه هشت نفر از اعضای فراکسیون به ایراد سخن پرداختند و سپس رئیس‌جمهور مسائلی را مطرح کرد.

به گفته وی در این جلسه طیب‌نیا وزیر اقتصاد، شریعتمداری معاون رئیس‌جمهور، نهاوندیان رئیس دفتر، انصاری معاون پارلمانی، فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N172279

وبگردی