آفتاب
در نشست فراکسیون رهروان ولایت با رییس جمهور مطرح شد

دغدغه‌های نمایندگان درباره تورم و سبد کالا

دغدغه‌های نمایندگان درباره تورم و سبد کالا

یک عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به دیدار صبح امروز اعضای این فراکسیون با رییس جمهور گفت که بررسی راهکارهای تعامل بیشتر فراکسیون با دولت و موضوعات اقتصادی از جمله تورم و توزیع سبد کالا از جمله مباحث مطرح از سوی نمایندگان بوده است.

غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فراکسیون اکثریت مجلس در جهت تعامل بیشتر با دولت و در پی درخواست جمع زیادی از اعضا درصدد برگزاری جلسه مشترکی با رییس جمهور بود که این جلسه امروز با حضور اکثریت اعضای این فراکسیون برگزار شد.

وی افزود: در جلسه اعضای فراکسیون رهروان ولایت با رییس جمهور نمایندگان نقطه نظراتشان را در مورد موضوعات مختلف از جمله راهکارهای تعامل بیشتر دولت و فراکسیون مطرح کردند و گفته شد با توجه به اینکه فراکسیون اکثریت مجلس یک فراکسیون اعتدال‌گرا است لازم است روند تعاملی بهتری بین دولت و مجلس برقرار شود.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی نمایندگان نیز مسائل اقتصادی کشور و مشکلات مردم را در این دیدار مورد توجه قرار دادند از جمله آقای قوامی رییس کمیته اقتصادی فراکسیون، موضوعاتی را در خصوص وضعیت اقتصادی، منابع نفتی، تورم و سبد کالا مطرح کرد.

انتهای پیام

کد N172230

وبگردی