آفتاب
در بدو ورود به مشهد

وزیر کشور: استاندار خراسان رضوی برنامه‌های دولت تدبیر و امید را دنبال می‌کند

وزیر کشور: استاندار خراسان رضوی برنامه‌های دولت تدبیر و امید را دنبال می‌کند

وزیر کشور اظهار کرد: استاندار جدید استان خراسان رضوی آشنایی کاملی نسبت به وضعیت و توانمندی این استان دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از ورود به استان خراسان رضوی برای تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید این استان، در جمع خبرنگاران گفت: با تقدیر از زحمات سابق استاندار و معرفی استاندار جدید به مردم خوب استان خراسان رضوی، موضوع انتصاب استانداران کشور را به آخر خط خواهیم رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا توصیه‌ای به استاندار جدید استان خراسان رضوی دارید؟" گفت: با توجه به اینکه آقای رشیدیان چند سال قبل از این مدیر بوده‌اند و نسبت به وضعیت و توانمندی استان آشنایی کامل دارند، به نظر من خیلی ضرورت ندارد که ما به ایشان توصیه‌ای داشته باشیم؛ بنابراین استاندار خراسان رضوی اهداف و برنامه‌هایی را که دولت تدبیر و امید دارد، دنبال خواهد کرد.

رحمانی فضلی ادامه داد: استاندار جدید از تمام ظرفیت‌های استان همچون ظرفیت پذیرش زوار و برکاتی که از ناحیه وجود حرم امام رضا(ع) دارد، باید برای مردم و زوار استفاده کامل کند.

وزیر کشور با بیان اینکه "خراسان و مشهد یعنی تمام ایران"، تاکید کرد:‌ باید نگاه به این استان، کاملاً ملی باشد و از همه ظرفیت‌های ملی برای یک شهر ملی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، دیدار با آیت‌الله واعظی طبسی تولیت آستان حرم امام رضا(ع) و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، از برنامه‌های وزیر کشور در سفر به استان خراسان رضوی خواهد بود.

سیدرضا صالحی امیری - رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی - نیز وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کند.

انتهای پیام

کد N172196

وبگردی