آفتاب

الزعبی: پیروزی سوریه علیه تروریسم پیروزی تمامی آزادگان جهان است

الزعبی: پیروزی سوریه علیه تروریسم پیروزی تمامی آزادگان جهان است

وزیر اطلاع رسانی سوریه در دیدار با سفیر کره شمالی در دمشق ضمن تاکید بر لزوم تحکیم روابط میان دمشق و پیونگ یانگ، گفت: پیروزی سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروزی تمامی آزادگان جهان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه در دیدار با چوی سوهون، سفیر کره شمالی در دمشق بر لزوم تحکیم روابط میان دمشق و پیونگ یانگ تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: سوریه با شجاعت و جانبازی‌های ارتش علیه گروه‌های تروریستی پیروز خواهد شد و پیروزی سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروزی تمامی آزادگان جهان است.

الزعبی تاکید کرد: پایداری سوریه در مقابله با توطئه‌ها یادآور مبارزه ملت کره شمالی در راه آزاد سازی این کشور از قید و بند استعمار است.

از سوی دیگر چون سوهون ضمن ابراز اطمینان خود نسبت به پیروزی ملت سوریه تاکید کرد: ملت کره حدود 70 سال پیش جنگی علیه آمریکا را شروع کرد و با همبستگی و همکاری ملت و مسئولان خود توانست از این جنگ سربلند بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفتی که در روابط دو جانبه میان سوریه و کره شمالی حاصل شده، نتیجه تلاش‌های مسئولان دو کشور و موفقیت سوریه در سیاست خارجه خود است.

انتهای پیام

کد N171739

وبگردی