آفتاب

تاجرنیا: عده‌ای هنوز پیام حماسه سیاسی امسال را درک نکردند

تاجرنیا: عده‌ای هنوز پیام حماسه سیاسی امسال را درک نکردند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عده‌ای هنوز پیام حماسه سیاسی امسال را درک نکردند.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)،‌منطقه خراسان، حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را در حضور مردم در انتخابات 24 خرداد سال 92 دانست و تصریح کرد: این حماسه باید توسط اجزای حکومت درک شود که اکنون هنوز این اتفاق نیفتاده است، رفتارهای مجلس شورای اسلامی و برخی از ارکان حاکمیت نشان می‌دهد که هنوز این مسئله درک نشده است.

وی با بیان این‌که ساختار حکومت ما مبتنی بر خواست مردم است، افزود: در وهله اول تمامی جریان‌های سیاسی خواست و رای مردم را تمکین کنند احساس می‌کنم در جریان اصولگرا این پذیرش و تمکین وجود ندارد، بنابراین باید اجزای حاکمیت با خواست مردم همراه شود .

تاجرنیا در خصوص عملکرد صدا و سیما در مدت شش ماهه‌یی که از عمر دولت می‌گذرد، ابراز عقیده کرد: عملکرد صدا و سیما باید مطابق با رسانه ملی باشد که این طور نبوده، از طرفی مذاکرات ژنو نیز مورد تاکید مقامات بالای حکومت بوده است. رفتار برخی از مجلسی‌ها و دیگر افراد دولت را تحت فشار قرار می‌دهد و اینها همه عدم تمکین به خواست مردم است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و باید تلاش کنیم ایران اسلامی را توسعه و اعتلاء ببخشیم، اختلافات بی‌حاصل که جز هدر دادن فرصت‌ها و منابع کشور سودی ندارد باعث می‌شود که نتوانیم از حداکثر زمان‌های اجرایی خود استفاده کنیم.

تاجرنیا ابراز عقیده کرد: نمی‌توانیم به بهانه‌های واهی بخشی از مردم را به دلیل اینکه مخالف نظر ما هستند با نام فتنه‌گر از صحنه جامعه محروم کنیم.

انتهای پیام

کد N171619

وبگردی