آفتاب

نخست وزیرسابق عراق: بیداری اسلامی آثار بسیار بزرگی داشته است

نخست وزیرسابق عراق: بیداری اسلامی آثار بسیار بزرگی داشته است

تهران - ایرنا- نخست وزیر سابق عراق با بیان اینکه بیداری اسلامی و عملکرد آن آثار بزرگی را داشته است گفت:باید بر دستاوردهای آن تاکید و پافشاری کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،«ابراهیم جعفری» طی سخنانی در ششمین جلسه شورای عالی بیداری اسلامی گفت: در حال حاضر جنبش بیداری اسلامی با برخی چالش ها مواجه شده است، ولیکن آثار بزرگی داشته و باید بر دستاوردهای آن پافشاری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان می خواستند روند را تغییر دهند، شورا دنبال پیگیری افق آینده است.

رییس فراکسیون اکثریت مجلس عراق گفت: نباید به پایان بیداری اسلامی اشاره کنیم ،چون هنوز زنده و پویا در امت اسلامی است و در کشتی خود حرکت می کند و مقدرات مردم را رقم می زند.

جعفری به رویکرد دشمن نسبت به کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند تفرقه ایجاد کنند و باید از دستاوردها مراقبت کرد.

وی خاطرنشان کرد: توافق پیش رو را باید در نشست ببینیم و چالش های پیش رو را نیز در نظر داشته باشیم.

ششمین جلسه شورای عالی بیداری اسلامی صبح امروز با حضور علی اکبر ولایتی رییس مجمع جهانی بیداری و 40 تن از پیشکسوتان این حوزه در هتل استقلال تهراهن آغاز به کار کرد و این نشست همچنان ادامه دارد.

مهم ترین مسایل جهان اسلام و مسایل منطقه ای از مهم ترین محورهایی خواهد بود که شرکت کنندگان در ششمین جلسه شورای عالی بیداری اسلامی که سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه دارد، مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

سیام**9173**7261** 1418
کد N171525

وبگردی