آفتاب
با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام انجام شد؛

نشست هم اندیشی روابط عمومی های پتروشیمی با اصحاب رسانه

نشست هم اندیشی روابط عمومی های پتروشیمی با اصحاب رسانه

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

ایلنا: نشست هم اندیشی به منظور ایجاد تعامل بیشتر با حضور مدیران روابط عمومی های پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی«ره» و جمعی از فعالین عرصه خبر خوزستان، بعد از ظهر امروز در تالار آفرینش این مجتمع برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، در این نشست که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام برگزار گردید، دورقی از خبرگزاری فارس و درویشی و شریعت از خبرگزاری ایلنا به بیان دیدگاه های خود و معضلات پیش رو، پرداختند که توسط یزدانی، مدیرعامل سازمان و تعدادی دیگر از مدیران روابط عمومی توضیحاتی ارائه گردید.

یزدانی ضمن اشاره به چراییِ تأسیس مناطق ویژه اقتصادی و آزاد، دست یابی به صنایع پایین دستی را یکی از راهکارهای مفید برای رسیدن به اهدافی مانند اشتغال، سود دهی و توسعه دانست و خوزستان را یکی از مناطقی دانست که باید در این خصوص بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی به مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مطبوعات نیز اشاره کرده و افزود: موارد مطرح شده را وارد می دانم و از مسوولین روابط عمومی ها می خواهم که هر چه سریعتر نسبت به تدابیر شیوه های مناسبی برای ایجاد تعامل بیشتر اقدام نمایند.

در پایان، یزدانی ابراز امیدواری کرد در جلسه ی بعدی که اوائل سال جدید برگزار می گردد، مسائل مطرح شده حل شده باشد.

کد N171138

وبگردی